Creare Magazin Online B2B & B2C

Vinzi online către persoane juridice sau fizice?
Digitalizează procesul de vânzare!

Care sunt AVANTAJELE unui magazin online personalizat pentru afacerea ta?
Avantaje pentru CLIENȚI
Comandă rapid produsele și au toate informațiile în contul lor
Clienții își identifică instant produsele dorite, comandă la prețuri de listă sau personalizate, văd disponibilitatea de stoc în timp real și încadrarea în plafoanele de creditare stabilite.

Dau rapid comandă prin următoarele maniere:
  • adăugare clasică la coș
  • duplicare de comandă anterioară 
  • import de fișier excel în coșul de comandă

Au în contul lor tot istoricul de colaborare (facturi, instrucțiuni tehnice, certificate de garanție etc.).
Avantaje pentru AGENȚII de VÂNZĂRI
Fac oferta în 60 de secunde
Agenții de vânzări au la îndemână un instrument rapid de ofertare (CRM) pe baza portofoliului de produse din platformă. Oferă discount-uri în funcție de nivelul stabilit. 

Fac o ofertă în 60 de secunde și sunt permanent la curent cu stadiul ei. Transmit automat în ERP ofertele acceptate pentru facturare. 
Fac oferta în <span>60</span> de secunde
Avantaje pentru CLIENȚI și AGENȚI
Comunică eficient în realizarea unei comenzi colaborative
În cazul vânzărilor consultative, Clienții și Agenții pot colabora în realizarea comenzii în mai multe maniere:
  • Agentul preia comanda la telefon sau pe email și o introduce în platforma de administrare a magazinului online, în numele clientului
  • Agentul configurează comanda în magazin / showroom, alături de client, utilizând telefonul mobil sau tableta
  • se crează un coș de comandă online, colaborativ, între Agent și Client, cu automatizarea integrală a fluxului de comandă
Avantaje pentru CONTENT MANAGER
Documentează și actualizează ușor portofoliul de produse
Cu un "Product Information Manager" (PIM) flexibil și ergonomic, se gestionează rapid toate detaliile produselor: poze, prezentări video,  descrieri detaliate, caracteristici, fișe tehnice, fișe de montaj, garanții etc.

Produsele pot fi adăugate manual, importate din ERP, feed-uri externe de la furnizori sau din fișiere excel.

Toate părțile implicate (echipa internă de sales & marketing, managerii și clienții) au acces rapid la portofoliul de produse complet documentat și actualizat.
Nu mai alergi după pozele de produse, nu mai pierzi timpul pentru a identifica specificațiile tehnice. Ai toate informațiile într-un singur loc.
Avantaje pentru ECHIPA DE MARKETING
Implementează rapid campanii promoționale variate
Echipa de marketing are un instrument flexibil pentru definirea mecanismelor de campanie (prețuri promoționale, discount la valoarea comenzii, vouchere, produs cadou etc.), setarea criteriilor pentru selectarea produselor și realizarea de landing page-uri dedicate.

Beneficiază de instrumente specifice de monitorizare în campaniile de PPC (enhanced ecommerce etc). Implementează din admin setările de SEO.
Avantaje pentru LOGISTICĂ
Procesează eficient comenzile
Departamentul de logistică gestionează comenzile într-un CMS eficient și prietenos cu funcționalități complete:

  • repartizarea clientului pe diferite centre logistice și afișarea disponibilității de stoc
  • gestionarea completă a fluxului de comandă, până la transmiterea în ERP
  • posibilitatea selecției curierului cu care este optim să se facă livrarea
  • generarea costului de transport la nivel de curier
  • transmiterea datelor de comandă în platforma de curierat pentru preluarea AWB-ului și a print-ului de AWB
  • urmărirea online a livrării
Avantaje pentru MANAGERI
Rapoarte de BI
Totul la un click distanță: rapoarte cheie de BI referitoare la comenzi, produse, clienți, vânzări. Managerii au informațiile dorite pentru cele mai bune decizii de business. Putem dezvolta rapoarte 100% personalizate, în funcție de nevoile fiecărui departament.
Avantaje pentru ACȚIONARI
Garanția dezvoltării afacerii :)
Acționarii primesc o arhitectură digitală stabilă, personalizată, gândită să fluidizeze procesele din companie și să crească vânzările. Este o garanție a dezvoltării și creșterii valorii companiei!
Ce FUNCȚIONALITĂȚI implementăm pentru digitalizarea și automatizarea proceselor tale?
CATALOG DE PRODUSE SPECIFIC, ADAPTAT INDUSTRIEI
Îți punem la dispoziție un modul de administrare intuitiv, adaptat industriei tale, care permite o documentare facilă a portofoliului de produse. Produsele se pot popula în mod automat (feeduri de la furnizori, import din erp) sau manual. Clientul are acces rapid la căutarea și identificarea produselor dorite. Criteriile de filtrare, sortare și ordonare a produselor în paginile de categorie se adaptează integral politicii de marketing.
POLITICA DE PREȚURI PERSONALIZATĂ PE CATEGORII DE CLIENȚI
Relația personalizată de business cu partenerii tăi devine complet digitalizată prin flexibilitatea politicii de prețuri. Poți aloca niveluri de discount pe client, pe grupe de clienți, la nivel de categorii de produse sau coduri individuale de produse. Politica de prețuri poate fi preluată direct din ERP, dacă acolo este gestionată. Clienții își pot vedea limitele de creditare și comanda în conformitate cu acestea.
DISPONIBILITATE DE STOC PE LOCAȚII, STATUSURI AUTOMATIZATE
Disponibilitatea de stoc și a termenelor de livrare se face automatizat, în funcție de cantitățile și regulile prestabilite anticipat. Produsele pot fi la precomandă, în stoc, în stoc furnizor, indisponibil cu posibilitate de atenționare la revenire. Disponibilitățile se pot granula la nivel de locație și tip client.
căutare inovativă și viteză de încărcare instant la filtrarea produselor
Folosim cele mai noi tehnologii pentru a permite clienților să caute și să identifice rapid produsele dorite, fie prin căutare directă fie prin filtrarea produselor în paginile de categorie. Rezultatele se returnează la nivel de milisecunde!
INCARCARE INSTANT
REZULTATE LA MILISECUNDA
FILTRARE RAPIDA
Viteza de incarcare influenteaza decisiv rata de conversie a unui magazin online.
COMENZI DIRECTE, ÎN NUMELE CLIENTULUI SAU COLABORATIVE
Procesul de comandă este adaptat manierei specifice în care clienții obișnuiesc să comande. Comanda se poate lansa direct de către client sau cu ajutorul consultantului de vânzări, telefonic, online sau în magazin. Comanda colaborativă permite digitalizarea comunicării totale între client și agent.
PROFILE DE CLIENȚI COMPLEXE, COMPLETATE AUTOMAT
Completarea unui profil de client în manieră automată, pe baza comenzilor sale și a comportamentului de navigare asigură o bază de date valoroasă pentru departamentul de marketing. Intersele acestuia și datele demografice asociate sunt folosite în campaniile de reduceri sau în determinarea unor audiențe eficiente în campaniile de promovare.
LANDING PAGE-URI ȘI PROMOȚII INOVATIVE, CROSS-SALE & UP-SALE
Configuratorul de landing page-uri permite gruparea de produse aflate în interesul unei anumite tipologii de cumpărător.  Campaniile promoționale tematice se setează cu ușurință, permițând  o lansare rapidă. Mecanismele de "cross sale" și "up sale" pot fi setate pe baza unor reguli configurate din modulul de administrare.
integrăm platforma cu ERP-ul intern pentru automatizarea proceselor
Produse
Stocuri
Prețuri
Comenzi
Facturi
Alte documente
PROCESATORI SI METODE DE PLATĂ VARIATE
Asigurăm integrarea cu cei mai cunoscuți furnizori de servicii pentru soluțiile de Plăți Online, la nivel național și internațional. Generarea linkurilor de plată după confirmarea comenzii de către consultant asigură o viteză de reacție rapidă și finalizarea imediată a comenzii.
TRANSPORTATORI MULTIPLI, COSTURI DINAMICE
Integrarea cu principalii transportatori și implementarea de multiple metode de livrare (door to door & easy-box) conferă companiei instrumente eficiente de administrare a  transportului. Costurile de transport se calculează dinamic,  AWB-urile pot fi generate din platformă și statusul comenzilor se actualizează automat.
RAPOARTE DEDICATE: MARKETING, LOGISTICĂ, VÂNZĂRI
Informații esențiale pentru afacerea ta sunt disponibile la un click distanță. Adițional datelor din platforma de e-commerce, ne putem conecta la diverse alte surse de date, crea fluxuri automate pentru preluarea lor și le putem dispune într-o manieră grafică intuitivă.
performanțe sporite în
OPTIMIZAREA ORGANICĂ ÎN GOOGLE (SEO)
Optimizarea organică (SEO) este tehnica cu cea mai bună rată de conversie. Poziționarea în prima pagină Google îți asigură un flux constant de comenzi și cereri de ofertă, o vizibilitate sporită a brand-ului și asocierea cu leaderii din domeniu. Platforma asigură o indexabilitate organică sporită, oferind specialistului de SEO instrumente cheie de lucru.
Cum obținem REZULTATE? Etapele de lucru și metodologia noastră
Analizăm nevoile tale și propunem soluția optimă
Audit de procese de business & Analiză de marketing
Realizăm o analiză de business detaliată a obiectivelor urmărite, a portofoliului de produse, a politicii de prețuri, politicii de stocuri și livrare, a mecanismelor promoționale de marketing, a sistemului de useri interni, a procesului de comandă. Aceasta este dublată de identificarea problemelor actuale și a soluțiilor informatice pe care le folosești. Ca urmare a acestei analize, sunt realizate o diagramă a arhitecturii digitale și un document de analiză detaliat. 
Creăm un design axat pe conversie, 100% optimizat pe mobil
Afișare responsive, pe orice dispozitiv
Utilizăm fiecare pixel cu un singur scop: o rată de conversie cât mai mare! Luăm în calcul toate elementele care pot genera creșterea vânzărilor la crearea design-ului unui magazin online: flux de navigare, necesarul de informare al clienților, elemente de "call-to-action", strategie comercială. 
Implementăm funcționalitățile personalizate afacerii tale
Procesele se digitalizează
Întrucât ți-am înțeles business-ul și gestionăm extrem de bine platforma din perspectiva arhitecturii și codului, putem dezvolta orice funcționalități personalizate: catalogul de produse, configuratoare de produse, politica de prețuri, metodele de plată, curierii, userii, sistemul de comandă și ofertare etc. 
 
O platformă stabilă și sigură, adaptăm perfect la procesele tale interne!
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști
cu peste 15 ani de experiență în domeniu
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști
Business Analyst
Analizează procesele tale de business
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști
Project Manager
Coordonează echipa internă 
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști
UX / UI Web Designer
Realizează o interfață grafică personalizată
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști
Software Arhitect
Structurează arhitectura digitală
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști
FrontEnd Developer
Dezvoltă site-ul 100% responsive
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști
BackEnd Developer
Implementează dinamic funcționalitățile
SUPORT PERMANENT ÎN UTILIZARE
MENTENANȚĂ TEHNICĂ ȘI DEZVOLTĂRI LA CERERE
GĂZDUIRE CLOUD DEDICATĂ
Tehnologii open source performante,
drept de modificare a codului sursă
Dezvoltăm soluția de magazin online B2B utilizând tehnologii moderne, larg adaptate de comunitatea de programare națională și internațională: MySql, PHP, Laravel, Nova, VueJs. 

Pentru independența totală, oferim drept de utilizare perpetuu și modificare a codului sursă cu orice echipă de programare.
Garanția rezultatelor obținute? CLIENȚII noștri își bazează departamentele de sales & marketing pe noi.
vrei un proiect personalizat?