CRM Ofertare Online

Faci oferta în 60 de secunde! Renunță la word sau excel.
Cu un CRM de Ofertare, Agenții de Vânzări au toate informațiile la un click distanță,
accesibile din orice locație!
Viteza de întocmire a ofertei va crește exponențial, vei mări productivitatea agenților de vânzări, clienții sunt mai mulțumiți datorită răspunsului rapid și vânzările cresc! Nu mai pierde timpul cu introducerea detaliilor de produse, căutarea pozelor și calculul de prețuri.  
Îți creezi o bază de date de PRODUSE centralizată
Nu mai alergi după detaliile produselor, nu mai cauți pozele pe net
Adaugi rapid un produs nou cu toate detaliile lui (cod, caracteristici tehnice, poze) sau le imporți pe toate o dată, la început. Cauți rapid un produs în baza de date. Ai disponibilitatea de stoc afișată. Îl adaugi rapid la o ofertă.
Ai toate informațiile despre CLIENȚI disponibile rapid
Identifici imediat clientul. Vezi instant istoricul de colaborare.
În software-ul de ofertare ai centralizate toate informațiile legate de clienții tăi: datele de firmă, contactele, contractele de vânzări, ofertele, comenzile și facturile proforme emise și achitate.
Faci OFERTA în 60 de secunde!
O compui rapid, o trimiți pe mail din aplicație. Ai o listă centralizată.
Adaugi dintr-o singură fereastră de ecran toate detaliile unei oferte. O poți calcula în lei sau euro. La final, poți aplica un discount de volum. O transmiți imediat pe email.
Ofertele acceptate le transformi în COMENZI.
Un singur click și comanda este în contul clientului.
După acceptarea ofertei de către client, generarea unei COMENZI pe baza ei este disponibilă "la click". Aceasta este disponibilă în contul clientului și poate fi achitată de către el în diferite metode de plată: card sau OP.
Trimiți comanda în ERP pentru emiterea facturii
Sincronizare automatizată cu ERP-ul companiei
CRM-ul de ofertare se poate integra cu ERP-ul intern pentru sincronizare al nivelului comenzilor. Acestea se pot trimite automat în ERP pentru emiterea facturilor de vânzare.
Primești atenționări automate la ÎNCASAREA facturii
Agenții de vânzări sunt informați automat cu stadiul plăților.
Panoul de control al proformelor îți spune în timp util ce facturi proformă au fost achitate și care urmează să fie scadente. Ai filtre inteligente prin care să determini istoricul colaborării cu un client: ce facturi ai emis, ce facturi a plătit.
Ai RAPOARTE esențiale pentru afacerea ta.
Câte oferte am câștigat? Câți bani am încasat?
Ai acces în timp real la rapoarte esențiale legate de eficiența agenților de vânzări, cifra de afaceri și clienții premium.
ALOCĂM ECHIPE INTERDISCIPLINARE DE PROFESIONIȘTI
cu peste 15 ani de experiență în domeniu
ALOCĂM ECHIPE INTERDISCIPLINARE DE PROFESIONIȘTI
Business Analyst
Analizează procesele tale de business
ALOCĂM ECHIPE INTERDISCIPLINARE DE PROFESIONIȘTI
Software Arhitect
Structurează arhitectura digitală
ALOCĂM ECHIPE INTERDISCIPLINARE DE PROFESIONIȘTI
UX / UI Web Designer
Realizează o interfață grafică ergonomică
ALOCĂM ECHIPE INTERDISCIPLINARE DE PROFESIONIȘTI
FrontEnd Developer
Dezvoltă site-ul 100% responsive
ALOCĂM ECHIPE INTERDISCIPLINARE DE PROFESIONIȘTI
BackEnd Developer
Implementează dinamic funcționalitățile
Garanția rezultatelor obținute?
Succesul partenerilor noștri!
Vrei să faci oferte în 60 de secunde?
ANALIZĂ DE BUSINESS DEDICATĂ
MENTENANȚĂ TEHNICĂ ȘI DEZVOLTĂRI LA CERERE
GĂZDUIRE CLOUD DEDICATĂ