Creare magazin online personalizat, realizat pentru maximizarea vanzarilor: 10 ani experienta, peste 500 proiecte in creare site si magazine online! Metodologia noastra de lucru orientata spre rezultat, este factorul cheie in atingerea unei rate mari de conversie pentru solutiile e-commerce pe care le oferim. Magazinele online pe care le cream sunt realizate prin implicarea unui Expert in e-commerce, au un design resposiv, orientat catre conversie, functionalitati personalizate la nevoile clientului si un modul de administrare (CMS) usor de utilizat. Ulterior lansarii magazinul on-line va punem la dispozitie o serie de servicii eficiente de promovare, pentru atragere de trafic targetat si cresterea vanzarilor on-lineConcept24 iti ofera o solutia completa pentru a-ti creste vanzarile on-line !

 

CONSULTANTA DE SPECIALITATE IN E-COMMERCE

Vei avea un Expert in vanzari online alaturi de tine!

Pentru realizarea unui magazin on-line de succes este necesara implicarea unei persoane dedicate cu experienta vasta in marketing on-line si ecommerce. Specialistii nostri au peste 7 ani experienta in dezvoltarea si implementarea unor solutii de e-commerce performante.

In realizarea magazinului tau on-line sunt luate in calcul un numar mare de criterii de conversie, specifice zonei de e-commerce. Exista peste 150 de astfel de criterii de performanta care sunt analizate pentru business-ul tau, asigurand astfel succesul afacerii tale. Acceseaza urmatorul link pentru a vedea un print screen din metodologia noastra de creare a unui magazin online.

Expertul in e-commerce va face o analiza detaliata a business-ului tau (domeniu de activitate, produse, servicii, decidenti, diferentiatoare, site-uri concurente de profil, etc.), stabileste impreuna cu tine obiectivele care se doresc a fi atinse (de comunicare, comenzi, cereri de oferta, call to action, SEO, etc) si propune o arhitectura de conversie eficienta pentru indeplinirea lor (meniuri, structura bazei de date a produselor, functionalitati adecvate conversiei, stabilire sales funnel, etc), elemente esentiale in realizare magazin virtual.


DESIGN RESPONSIVE, UNIC SI ORIGINAL

100% personalizat, gandit pentru a vinde!

Designerii nostri utilizeaza fiecare pixel cu un singur scop in minte: o rata de conversie cat mai mare! Gratie abordarii noastre, vizitatorii au acces rapid si imediat la informatiile de care au nevoie si nu stau prea mult pe ganduri in procesul de achizitie.

Cand cream magazine online cu design personalizat, luam in calcul toate elementele care iti pot genera cresterea vanzarilor: fluxul de navigare, elementele de incredere, elementele de interactivitate, elementele de "call-to-action" si ergonomie. Design-ul va fi dezvoltat RESPONSIVE, permitand afisarea corespunzatoare pe smart phone si tableta. 

Iti prezentam mai jos cateva exemple dintre proiectele noastre, cu un design unic si original si afisare optimizata (resposive) pe toate dispozitivele (desktop, telefon, tableta):
 

 

Mai multe exemple poti gasi in pagina noastra de portofoliu pentru magazine online.


PLATFORMA PERFORMANTA: ADMINISTRARE USOARA, FUNCTIONALITATI PERSONALIZATE

chiar si pentru mii de produse

Creare magazin online cu o platforma de administrare performanta in care vei regasi doar acele functionalitati de care ai nevoie! Daca vrei sa primesti accesul la modulul nostru de administrare pentru a vedea cum functioneaza, acceseaza linkul de mai jos. Vei fi redirectionat in pagina de portofoliu, de unde vei putea completa formularul dedicat accesului la demo.

 SOLICITA DEMO 

  • IMAGINI

Dashboard

informatii esentiale, personalizat, in functie de nevoi

Vizualizezi rapid informatiile esentiale privind volumul de vanzari, comenzile lansate, cele mai vandute si cele mai accesate produse din site-ul tau. Dashboard-ul poate fi customizat in functie de nevoile tale de informare rapida, pentru a lua cele mai eficiente decizii privind afacerea ta. Acceseaza link-ul urmator pentru un exemplu de dashboard din modulul de administrare al magazinului.


  • IMAGINI

Catalogul de produse

usor de definit si administrat, intuitiv pentru vizitatori

 Definire portofoliu produse 
Iti poti organiza facil produsele pe categorii si subcategorii sau oricate niveluri ai nevoie. Poti crea un numar nelimitat de categorii si subcategorii. Vezi un exemplu din modulul de administrare (CMS) pentru creare categorii in magazinul online. Clientii vor avea o maniera intuitiva de vizualizare a informatiilor in partea publica a magazinului online. Iata un un exemplu de afisare categorii intr-un magazin onlineVei avea disponibila in modului de administrare o lista a produselor din magazin, cu posibilitati avansate de filtrare pentru o identificare rapida. Acceseaza link-ul cu lista de produse pentru mai multe detalii.

 Introducere / import de informatii din ERP 
Popularea site-ului cu informatiile referitoare la produse (cod, denumire produs, categorie, caracteristici, pret etc.) se poate face fie prin import dintr-un fisier extern (exportat, spre exemplu, din sistemul intern de gestiune - ERP), fie manual prin modulul de administrare (CMS), fie prin feed-uri de la furnizori.Vezi un exemplu din modulul de administrare (CMS) pentru  realizare import produse in magazin online.

 Criterii de filtrare 
Poti stabili criterii de filtrare, astfel incat clientii tai sa ajunga rapid la acele produse de care sunt strict interesati.  Iata un exemplu pentru a vedea cum administrezi in CMS aceste optiuni de  creare criterii filtrare in magazinul online. In interfata publica, clientii tai vor avea la dispozitie un instrument de filtrare a produselor exact dupa criteriile lor de interes (layered navigation). In acest fel, vor putea identifica rapid produsele care se potrivesc cel mai bine cerintelor lor. Iata un exemplu de afisare criterii filtrare in magazinul online.

 Branduri si furnizori 
Comercializezi produse ale mai multor producatori/furnizori? Acum ai la indemana un sistem facil de definire si alocare a produselor pe care le furnizezi. Acceseaza linkul urmator pentru a vedea cum administrezi portofoliul de producatori/furnizori in CMS-ul magazinului online.

 Preturi  
Poti defini preturi diferite la acelasi produs in functie de varianta de ambalare, poti stabili preturi unitare diferite daca ai si optiunea de vanzare engros; deasemenea poti stabili preturile promotionale si valabilitatea lor in timp. Iata un exemplu de creare facila a preturilor in CMS-ul magazinului online.

 Imagini & Video 
Pentru cei mai multi clienti, imaginea produsului vinde, de aceea poti incarca un numar nelimitat de imagini ale produsului (cu optiune de zoom pe detaliu sau rotire 360), prezentari video sau fise tehnice detaliate. Acceseaza linkul urmator pentru a vedea cum administrezi imaginile si video-urile de produs. Poti accesa in linkul urmator  n exemplu de afisare, in interfata magazinului virtual, pentru detaliile de produs.

 Recomandari produse (cross sale & up sale) 
Doresti sa oferi clientilor tai recomandari de produse similare (mai scumpe sau mai ieftine) sau care completeaza produsul accesat? Este foarte simplu. Poti opta pentru definirea automata, pe baza unor criterii prestabilite sau pentru definirea manuala, pe fiecare produs in parte. Acceseaza linkul urmatori daca vrei sa vezi cum se creaza acest lucru in CMSIn interfata publica, catre client, optiunile sunt prezentate intr-o maniera intuitiva. Acceseaza linkul pentru un model de recomadare produse in magazinul online

 Cadouri 
Rasplateste-ti clientii prin oferirea de cadouri la achizitionarea anumitor produse. Acum este foarte simplu sa alegi ce cadou doresti sa oferi pe fiecare produs in parte. Si nu uita, produsul cadou poate fi achizitionat din magazinul online si individual.

 Rating & Review 
Gestionezi facil rating-urile si review-urile pe care clientii le dau anumitor produse. Acestea sunt informatii valoroase care, de cele mai multe ori, stau la baza deciziei de cumparare. Acceseaza linkul urmator pentru a vedea un exemplu de gestionare rating-uri in magazinele online realizate de catre noi.

 Sistem de bannere 
La realizare magazin online, printr-un sistem de bife bine gandit, iti poti defini diferite statusuri ale produselor din magazin (spre exemplu: produse noi, produse exclusive, lichidari de stoc etc.) si le poti promova eficient printr-un sistem de bannere foarte flexibil. Bannerele sunt afisate in diferite zone ale magazinului on-line, astfel incat informatia sa atraga rapid atentia clientului.  Acceseaza link-ul urmator pentru un exemplu de creare bannere in magazinul online.

 Search 
Clientii vor avea la dispozitie un instrument intuitiv de cautare (search-ul in site) ce le vor permite sa identifice rapid orice produs. Modulul de cautare se muleaza pe orice tip de nevoie indiferent ca vizitatorul cauta un anumit produs sau cauta o informatie generala. 

 Compara produse 
In mediul extrem de competitiv de astazi, clientii au nevoie de informatii complete pentru a lua cea mai buna decizie de cumparare; in acest sens, instrumentele de comparare a produselor in functie de anumite criterii (calitate, pret, criterii tehnice), este esential. Iti punem la dispozitie urmatoarele optiuni: stabilirea criteriilor de comparatie, vizualizarea rezultatelor comparatiei, salvarea listei de comparatie, trimiterea acestei liste pe e-mail. Acceseaza linkul urmator pentru un exemplu de comparare produse in magazinul online.

 Favorite 
Cand vezi multe produse intr-un magazin online, anumite produse ti se pot parea foarte interesante si vrei sa le adaugi la favorite.  Ii dam clientului tau posibilitatea de: a adauga produse in lista de preferinte, a le trimite pe e-mail, a le recomanda altor prieteni. Click pe linkul urmator pentru un exemplu de adaugare la favorite in magazinul online


  • IMAGINI

Stocuri, sincronizate cu ERP

informatii in timp real

Pentru client este foarte important sa stie daca produsul se afla in stoc si in ce termen il poti livra.

Stocurile pot fi sincronizate cu sistemul intern de gestiune (ERP); pe masura ce clientii tai comanda din site, se poate face o scadere din stoc ce poate fi inregistrata si in ERP (prin export din site). Din lista cu toate stocurile ai posibilitatea de filtrare in functie de categorie, brand, status sau orice alt criteriu de care ai nevoie.

Iti poti defini oricate tipuri de statusuri ai nevoie. Pentru fiecare status in parte poti stabili cantitatea de la care intra in vigoare, tipul de actiune pe care vrei sa-l pui la dispozitia clientului (adaugare in cos, precomanda cu plata in avans, formular de comanda, anunta-ma cand devine disponibil), precum si textul pe care doresti sa-l afisezi pentru client (ex: produsul poate fi livrat in termen de 1-2 zile).


  • IMAGINI

Retururi

gestionati cu usurinta procesul de retur al produselor

Acest modul iti permite evidenta retururilor inregistrate pe site si completarea automata a stocului de produse odata ce produsul returnat intra in firma. Vezi un exemplu din CMS pentru creare fisa retur magazin online 

Poti emite rapoarte pentru a vedea ce produse sau categorii de produse inregistreaza cea mai mare rata de retur si care sunt cele mai frecvente motive de retur a produselor. In acest fel vei putea sa iei cele mai bune decizii pentru ca rata de retur sa fie cat mai mica, iar clientii tai sa fie cat mai multumiti.


  • IMAGINI

Taxe (TVA, timbru de mediu, etc)

definiti dinamic taxele specifice domeniului de activitate

Poti aplica un numar nelimitat de taxe, dupa diferite formule de calcul. Le definesti o singura data, din zona de administrare, si se aplica pentru toate produsele din site. Acceseaza linkul pentru a vedea cum se definesc taxele in magazinul virtual.


  • IMAGINI

Transport (integrare curieri)

optiuni multiple pentru calculul costului de transport

Stiai ca aproximativ 44% dintre clientii magazinelor online renunta la comanda pentru ca nu cunosc costurile de transport implicate? Acum este foarte usor sa le determini, indiferent ca vrei sa le calculezi in functie de termenii de destinatie sau in functie de valoarea comenzii lansate. Poti gasi aici un print screen cu maniera de definire a costurilor de transport.

Folosesti serviciile unei firme de curierat? Ai optiunea de a genera direct calculul costului de transport, in functie de localitatea de destinatie si greutatea coletului. Acceseaza linkul cu detalii despre maniera de definire a costurilor de transport in magazinul virtual. Avem realizata integrarea cu diversi operatori de curierat. 

Pe o piata atat de concurentiala, este esential pentru comercianti sa aiba la indemana toate instrumentele pentru a-i determina pe clienti sa cumpere. Un asemenea instrument de stimulare este si costul de transport. Este important sa ai o flexibilitate in setarea acestor costuri. Poate la un anumit moment doresti sa oferi transportul gratuit; prin platforma noastra poti trece cu usurinta de la optiunea de calcul a costului de transport printr-un serviciu de curierat, la taxa de transport 0.


  • IMAGINI

Optiuni de plata (integrare procesatori autorizati)

oferiti clientilor flexibilitate in achitarea produselor

Facilitam procesul de achizitie a produselor luand in considerare profilul fiecarui client in parte. Astfel, in zona de administrare ai posibilitatea de a defini diferite tipuri de metode de plata pe care doresti sa le pui la dispozitia clientilor tai, astfel:

  • plata ramburs 
  • plata prin banca
  • plata on-line, prin card bancar; in acest moment, platforma noastra de e-commerce se integreaza cu PayU, Plati Online.ro si ePayment, insa  poate fi integrat cu orice furnizor de asemenea servicii.

Beneficiezi astfel de cele mai variate metode de plata la creare site magazin online.


Discount-uri

pentru atragere si fidelizare

Poti aplica cu usurinta discount-uri la un numar mare de produse, fara a fi nevoit sa intri pe fisa fiecarui produs pentru a-i seta pretul promotional. Poti alege nivele de discount diferite pe anumite categorii, subcategorii, brand-uri sau grupe de clienti. Deasemenea, poti stabili perioada de valabilitate a discount-ului respectiv; dupa expirarea perioadei, preturile vor reveni la valoarea initiala. Produsele cu discount vor fi afisate si intr-o lista separata, astfel incat poti modifica cu usurinta pretul unui anumit produs, in cazul in care doresti sa-i aplici individual o reducere mai mare.


  • IMAGINI

Vouchere si puncte de fidelitate

rasplatiti fidelitatea clientilor dumneavoastra

Clientii care au mai cumparat de pe site-ul tau sunt o resursa foarte importante de comenzi ulterioare, asa incat nu ii neglija si realizeza pentru ei programe speciale de fidelizare: fie prin acordarea unui voucher de discount la a doua achizitie, fie cand isi serbeaza ziua de nastere, fie daca observi ca nu a mai comandat de ceva vreme. Toate aceste conditii pot fi definite in modulul de vouchere, iar comunicarea cu clientii se va face in mod automat.

In cazul in care doresti sa strangi o baza de date de adrese de email ale celor interesati de produsele pe care le comercializezi, poti genera o campanie de acordare a unui voucher de reducere la abonarea la newsletter sau la descarcarea unui ghid gratuit. Clientii inscrisi vor primi un email automat continand codul de voucher pe care il pot folosi la urmatoarea achizitie, precum si perioada in care el este valabil. Poti folosi acest modul indiferent ca derulezi campanii de atragere sau de fidelizare a clientilor. Acceseaza linkul urmator pentru a vedea cum iti poti crea vouchere in magazinul tau online

Rasplateste-ti clientii cu puncte de fidelizare. Stabileste cat trebuie sa cheltuiasca un client pentru a obtine un anumit numar de puncte. Ex: poti decide ca un client de-al tau sa castige 10 puncte pentru fiecare 100 lei cheltuiti. Aceste puncte se pot transforma si in bani (spre ex poti transforma 10 puncte in 1 leu).

Putem afisa numarul de puncte acumulate atunci cand clientul finalizeaza comanda. La urmatoarea revenire pe site, clientul poate vedea inca de pe prima pagina numarul de puncte acumulate si le poate folosi daca efectueaza noi cumparaturi.


Cosul de comanda

nu pierdeti clientii care s-au aratat interesati de produsele dumneavoastra

 Cosul de comanda 

Printr-o pagina unica, clientul are la dispozitie un instrument facil de finalizare a cumparaturilor; tot in aceasta pagina aducem si functionalitatile de up-selling in vederea cresterii valorii achizitiei. Pagina de finalizare a comenzii este unul din cele mai importante elemente in procesul de conversie.

Clientul poate trimite comanda:
cu autentificare
fara autentificare
telefonic

Punem la dispozitie si urmatoarele optiuni la nivel de produs:
adaugare
stergere din cos
inlocuire cu alt produs

Incercam sa crestem valoarea achizitiei prin:
up-selling
carduri cadou
cupoane de reducere
puncte de fidelitate

 Gestionarea cosului de comanda abandonat 

Presupune salvarea cosului actual (produsele introduse, preturile si cantitatile cu care au fost adaugate in cos) si urmarirea statusului lansarii comenzii (daca este lansata sau nu). Ulterior, clientul este notificat pe email la anumite intervale de timp; in cazul in care anumite produse din cosul abandonat nu se mai afla in stoc, cosul este actualizat, iar clientul poate fi notificat cu produse similare; de asemenea, cosul se actualizeaza daca produsul respectiv sufera o modificare de pret. In email-urile de notificare se pot trimite si cupoane de reduceri cu care putem convinge clientii sa-si finalizeze comanda.


  • IMAGINI

Comenzi (centralizare si editare)

gestionati comenzile cu usurinta

Cu ajutorul acestui modul aveti o centralizare a tuturor comenzilor primite din site-ul tip magazin online. Puteti filtra comenzile in functie de data si/sau de interval valoric. Deasemenea, puteti sorta comenzile in functie de statusul lor, in curs de livrare, finalizate etc. Totodata puteti exporta lista cu toate comenzile sau comenzile dintr-o anumita perioada pentru a furniza un raport catre departamentul contabilitate.

Puteti edita comenzile realizate de clientii dumneavoastra, fie ca este vorba despre modificari la nivel de date de contact ale clientului, dar si modificarile ale comenzii in sine. click aici Puteti modifica numarul de bucati comandate de client dintr-un anumit produs si puteti adauga cu usurinta alte produse pe care clientul si isi da seama ca si le doreste in urma unei convorbiri telefonice de confirmare a comenzii. Dupa modificarea comenzii, aveti posibilitatea de a-i trimite clientului un email cu comanda actualizata


  • IMAGINI

Facturare

numai 2 click-uri pentru emiterea unei facturi

Din zona de administrare a site-ului poti emite facturi pentru comenzile efectuate de catre clienti pe site. Acceseaza linkul urmator pentru tabloul de comanda al facturilor in magazinul on-line. Poti filtra facturile inregistrate in site in functie de perioada si de suma si le poti exporta intr-un fisier excel pentru a le furniza departamentului de contabilitate. Acest modul este extrem de util in cazul in care nu ai un sistem intern de gestiune sau daca doresti sa gestionezi separat comenzile venite din site.


  • IMAGINI

Clienti (e-CRM)

o baza de date centralizata cu informatii despre clientii dumneavoastra

Atunci cand vorbesti despre crearea unui magazin online de succes, este important sa cunosti profilul clientilor care intra si cumpara din site: de ce categorii de produse au fost interesati, ce produse au vizualizat, ce produse si-au salvat in lista de preferinte, ce produse au adaugat la cos dar nu au finalizat comanda.

Toate aceste informatii sunt extrem de valoroase. Spre exemplu, stiind categoriile de care au fost interesati, le poti trimite informari automate atunci cand completezi stocul de produse pe categoria respectiva sau cand faci lichidari de stoc. Deasemenea, daca stii ca a fost interesat de anumite produse, il poti informa (tot in mod automat), atunci cand pretul acestor produse scade sau cand apar modificari de pret sau stoc la produse similare cu cele de care clientul a fost interesat. In acest fel, poti vinde mai mult!

Acceseaza linkul pentru un print screen din profilul clientului in magazinul online.


  • IMAGINI

Pagini generale (numar nelimitat)

generarea rapida a paginilor de continut

In acest modul va puteti gestiona foarte usor paginile de continut, fie ca sunt pagini descriptive (de genul Despre noi, Cum comand?, Politica de retur etc.), fie ca sunt pagini cu structura multi-level, de genul Articole, Comunicate de presa.

Acceseaza linkul cu un print screen din modulul de pagini generale al magazinului, pentru a vedea cum poti genera  textul descriptiv, galerie de poze, fisiere video si documente. 


  • IMAGINI

Formulare

gestionati eficient solicitarile venite din site

Acest modul va este util daca detineti un site de tip catalog de produse si doriti sa aveti o evidenta a cererilor de oferta venite pe fiecare produs in parte. Este util de asemenea daca detineti un magazin online si doriti sa monitorizati si sa exportati adresele de email venite de la inregistrarile la newsletter pentru a le utiliza ulterior in campanii de e-mail marketing. Evident, puteti avea orice tip de formular potrivit domeniului de activitate. Adresele de e-mail colectate din aceste formulare vor putea fi exportate pentru a fi utilizate ulterior in diverse campanii de comunicare. Accesati linkul urmator pentru a vedea cum sunt afisate formularele in magazinul on-line.


Landing page (pentru campanii AdWords)

promovati eficient un anumit produs

Daca derulati campanii de AdWords pe anumite produse si doriti sa le faceti o prezentare speciala, puteti folosi acest modul pentru a le usura clientilor procesul de achizitie sau de exprimare a intentiei de cumparare (printr-un formular de cerere de oferta). In zona de administrare va puteti alege layout-ul pentru fiecare landing-page in parte (in acest fel puteti face A/B testing) si puteti gestiona informatiile referitoare la codul de tracking si la textul pentru thank-you page. La fiecare landing-page generat aveti o evidenta a formularelor primite, astfel incat puteti vedea cu usurinta ce produs a fost mai performant.


Newsletter Automat (in functie de navigare)

vinzi mai mult fara nici un efort

Din experienta stim ca rata de conversie pentru ofertele trimise pe baza preferintelor clientilor, este mult mai mare decat ofertele generale, datorita gradului mare de personalizare: clientii primesc exact acele oferte de care sunt strict interesati. Intregul proces se deruleaza intr-o mainera automatizata, fara interventia dumneavoastra!

Inregistram fiecare click al vizitatorilor si stim in permanenta ce produse prefera, in ce interval de pret, de la ce furnizor si cu ce caracteristici tehnice. Pe baza acestor informatii, le trimitem informari automate atunci cand produsul lor intra la promotie sau este in lichidare de stoc.

Deasemenea, le trimitem informari privind produse similare cu cel preferat de el (fie produse mai bune din punct de vedere calitativ, fie care au un pret mai avantajos) sau produse complementare (spre exemplu, daca stim ca un client a achizitionat un aragaz, la un anumit interval de timp, ii putem trimite oferte cu vase de gatit).

In acest fel, veti putea vinde mai mult, fara nici un efort!


Newsletter (integrat cu MailChimp)

raspandeste vestea despre "ofertele de aur"

Cum sa transformati un newsletter intr-un instrument eficient de crestere a vanzarilor? Avand o baza de date de clienti bine segmentata si un design orientat catre conversie, veti putea trimite clientilor dumneavoastra newslettere cu oferte speciale, lichidari de stoc sau produse noi.

Platforma va permite:

  • sa generati un numar nelimitat de newslettere
  • sa generati newslettere pe baza produselor deja introduse in site
  • sa exportati newsletter-ul in format html, optim pentru trimiterea prin MailChimp; recomandam clientilor nostri sa realizeze trimiterea prin MailChimp
  • sa exportati baza de date cu clienti utilizand anumite criterii de segmentare; adresele de e-mail pot fi exportate din toate formularele de colectare de adrese existente in site (formulare de comanda, conturi clienti, inscriere la newsletter, informari de revenire pe stoc, informari de reducere de pret etc.)

Promotii

Usor de definit, usor de anuntat

Un instrument facil pentru crearea oricarui tip de promotii:

  • produse cu discount
  • pachete de produse
  • lichidari de stoc
  • promotii pe anumite colectii sau categorii de produse
  • etc.

Ai flexibilitate maxima in anuntarea promotiilor pe site, prin forme diferite de afisare de la o sectiune la alta:

  • pe homepage
  • in fisa de produs
  • in pagina de categorie
  • in pagina dedicata promotiilor
  • in cosul de comanda
  • etc.
     

Printr-un sistem de bannere inteligent, iti poti promova ofertele speciale sau produsele noi in cele mai vizibile zone ale site-ului, care iti pot aduce o rata ridicata de conversie: zona de top a site-ului sau alte zone propuse de designer-ul nostru. Platforma noastra iti permite sa afisezi cu usurinta, intr-o maniera comerciala, orice anunt important asupra caruia vrei sa atragi atentia.


Instrumente SEO

tot ce ai nevoie pentru o pozitionare cat mai buna in motorul de cautare GOOGLE

Motoarele de cautare (Google, Yahoo, Bing sau cele locale) sunt cele mai bune surse de referinta si asigura o vizibilitate completa in fata potentialilor clienti. Magazinele e-commerce create de noi au implementate instrumente specifice pentru gestionarea elementelor de esentiale in SEO:

  • slug
  • custom URL
  • title
  • keywords
  • description

Acceseaza in linkul urmator un print screen din CMS-ul nosru pentru a vedea cum se creaza elementele de SEO in magazinul on-line.

In cazul in care doresti sa apelezi la un specialist in SEO, poti continua colaborarea cu noi dupa realizarea magazinului on-line, apeland la expertiza noastra in SEO


Rapoarte (pentru decizii eficiente)

aflati rapid cum merge business-ul!

Magazinul online va permite sa generati rapoarte predefinite pentru principalele module ale site-ului. Astfel, aveti la dispozitie atat rapoarte generale, cat si foarte specifice.

Modulele ce includ rapoarte predefinite sunt:

  • comenzi
  • facturi
  • retururi
  • stocuri
  • clienti

Putem dezvolta, customizat, orice alt tip de  raport de considerati ca aveti nevoie in deciziile de business pe care le luati, atunci cand vorbim despre creare magazin online personalizat.


PROMOVARE ONLINE EFICIENTA

Google si Facebook, canale optime de atragere a clientilor

Ulterior crearii si lansarii magazinului tau on-line, concepem cea mai eficienta strategie de promovare online,  strategie ce iti va aduce mii de vizitatori direct interesati de serviciile si produsele tale. Atragem persoane dispuse sa achizitioneze produsele sau serviciile tale punand accent pe calitatea traficului din site si nu pe cantitatea acestuia. Propunem mix-ul cel mai potrivit, cu cele mai eficiente tehnici de promovare, punand accent pe canalele cele mai eficiente.


Optimizare organica in Google (SEO)

Prima pagina, Prima pozitie in Google

Ulterior crearii si lansarii magazinului tau on-line, specialistii nostri concep cea mai eficienta strategie de optimizare a site-ului (SEO) pe motorul de cautare Google, strategie ce iti va aduce mii de vizitatori direct interesati de serviciile si produsele tale, punand accent pe calitatea traficului din site. Optimizarea organica a magazinelor on-line este o tehnica extrem de importanta in cresterea vizibilitatii tale si atragerea de noi clienti, Google fiind un canal de generare de leaduri foarte important pentru tine. Cu ajutorul specialistilor in SEO magazinul tau on-line va dezvolta o relatie de incredere, pe termen mediu si lung cu motorul de cautare. Vei reusi astfel sa inaintezi catre obiectivul final: prima pagina, prima pozitie in Google. Acceseaza linkul urmator daca vrei sa afli mai multe despre serviciile noastre dedicate pentru servicii SEO


Campanii Google AdWords

Gestionam bugetul de reclama eficient!

Este Google AdWords una dintre cele mai eficiente campanii de promovare on-line ? Raspunsul la aceasta intrebare este unul pozitiv. De ce ? Intrucat aduce cu sine o serie de avantaje specifice: vor intra pe site doar vizitatori interesati de produsele si serviciile tale, iti poti alege si modifica rapid bugetul alocat cate Google, vei stii exact cati vizitatori vor intra pe site-ul tau. Specialistii nostri te vor ajuta in gestionarea cat mai eficienta a bugetului de reclama pe care vrei sa-l investesti in Google. Acceseaza linkul urmator pentru mai multe detalii despre serviciile noastre in gestionarea de campanii Google AdWords.


Campanii Facebook

Beneficiaza de puterea social media!

Care sunt argumentele pentru o campanie Facebook?  Este cea mai importanta retea de socializare online din Romania, creste zi de zi si reprezinta o noua modalitate de promovare targetata. Timpul ridicat petrecut de utilizatori pe reteaua de socializare, face ca reclama pe Facebook sa fie foarte vizibila. Specialistii nostri iti vor gestiona campaniile de reclama pe Facebook intr-o maniera profesionista, asigurandu-se ca vei obtine rezultate maxime. Campaniile sunt monitorizate permanent, urmarind impreuna cu Dvs. impactul in vanzarile magazinului on-line. Acceseaza linkul urmator pentru mai multe detalii privind maniera in care gestionam Campanii Facebook.


Ti-a placut acest material ?



Crezi ca este util si pentru alte persoane ?