POATE DEVENI INCHIRIEREA DE ECHIPAMENTE O PLACERE ?
45% scadere a timpului dedicat unei inchirieri
35% crestere a nivelului de satisfactie a clientilor
15% scadere a costurilor operationale
Clientul nostru | UNV Rental Equipment

UNV Rental Equipment este o companie din SUA care ofera echipamente si servicii necesare companiilor care organizeaza conferinte sau care au nevoie de suport logistic in activitatea de zi cu zi (proiectoare, lumini, laptopuri, smartphone-uri, tablete etc).  Au contracte cu hoteluri, universitati, companii mici si mijlocii.

Provocarea noastra

Am plecat de la niste probleme majore in activitatea zilnica a UNV Rental Equipment:

  • timpul alocat unei proceduri de inchiriere era prea indelungat iar productivitatea angajatilor era foarte scazuta
  • clientii erau nemultumiti de timpul pierdut de fiecare data cand inchiriau echipamente
  • softul initial de gestiune a echipamentelor era rigid, nu putea fi modificat sau optimizat conform modelului de business al UNV
  • monitorizarea activitatii, rapoartele referitoare la aceasta, erau aproape imposibil de efectuat
Echipa alocata
UI DESIGNER
9 ani experienta in design de aplicatii web
PROJECT MANAGER
peste 150 de proiecte coordonate
SENIOR WEB DEVELOPER
10 ani experienta in dezvoltare web, certificat Zend PHP
QA RESPONSIBLE
5 ani experienta in livrarea de solutii 100% functionale
Procesul
1.
Cercetare

Am cerut clientului sa ne prezinte in detaliu activitatea generala si activitatea lor de zi cu zi. Am analizat softul lor actual si am identificat avantaje si dezavantaje. Am identificat toate particularitatile activitatii lor, cheia in continuarea studiului.

2.
Functionalitati si design

Pe baza cercetarii facute, am detaliat un document de analiza al proiectului ce prezinta modulele aplicatiei functionalitatile si dependentele. Am creat un demo html complet, creat de designer-ul nostru specializat in interfata grafica orietata catre utilizator. Scopul: proiectarea paginilor aplicatiei astfel incat navigarea utilizatorului prin aplicatie sa fie cat mai intuitiva si rapida. Avand demo-ul si detaliile proiectului stabilite, riscul de a avea un proiect fara succes se apropia de 0.

3.
Dezvoltarea si testarea

De la crearea bazei de date si pana la detalierea functionalitatilor din front-end, echipa de dezvoltare a avut in vedere obiectivele principale: o utilizare cat mai usoara si rapida, performanta ultra-rapida si securitate maxima.

Solutia propusa

 

Puteti vedea mai jos o descriere succinta si cateva layout-uri preluate din solutia implementata pentru UNV RENTAL EQUIPMENT.

Modulul de Echipamente

  • O baza de date cu peste 100.000 inregistrari, updatata in timp real, oferind informatii despre echipamentele in stoc, aflate in inchiriere, defecte sau pierdute
  • Motor de cautare avansat pentru identificarea oricarui articol gestionat si statusul acestuia
  • instrument de gestionare (echipamete inchiriate, echipamente noi, informatii legate de distrugerea sau repararea echipamentelor) a informatiilor cu privire la statusul fiecarui echipament.

  • Status in timp real al echipamentului, actualizare automata in functie de utilizare de catre angajatii UNV. Statusul este influentat si prin sincronizarea soft-ului nostru cu softul de coduri de bare.

Modul utilizatori:

Profilul este automat actualizat in functie de activitatea pe fiecare client. Fiecare client are un profil detaliat ce cuprinde:

  • Un rezumat al activitatii in aplicatie. La o simpla vizualizare, administratorul poate identifica echipamentele inchiriate sau ce facturi nu sunt platite.
  • Informatii cu privire la datele de contact si informatii administrative (detalii despre companie, responsabilitatile acestuia), actualizate in mod automat de la o baza de date comerciala publica.
  • Lista tuturor cerintelor clientului, inchirierile din trecut sau cele viitoare. Fiecare intrare are un istoric, de la rezervarea initiala pana la procedura de returnare (date, responsabilii UNV care se ocupa de inchiriere, statistici despre fiecare proces al inchirierii).
  • Facturi: lista tuturor facturilor platite sau neplatite, marcate in mod special in functie de data lor.

Pagina de echipamente:

  • Fiecare echipament are informatii generale si detalii tehnice (cu posibilitate de adaugare de manual de utilizare sau orice alt document).
  • Pentru un echipament, softul gestioneaza informatiile despre fiecare in parte cum ar fi: statusul (in stoc, inchiriat, deteriorat) cui este inchiriat, data scadentei si facturile aferente.
  • Fiecare echipament poate fi gestionat direct din pagina echipamentului (adauga la inchiriat, marcheaza ca fiind deteriorat, returnat, etc.).

Concluzie:

Toate cele de mai sus sunt parte a unui software la nivel mondial proiectat pentru a usura munca angajatilor UNV. Gestionarea informatiilor, motoarele de cautare, sincronizarea soft-urilor – toate acestea sunt caracteristici proiectate pentru a fi la dispozitia utilizatorului intr-un mod intuitiv. Asfel ca trebuie sa iti faca placere si sa iti fie de un real ajutor softul cu care lucrezi, nu sa iti fie o povara...

Click pentru a vedea capturi din aplicatia "UNV Inchirieri de echipamente"

EQUIPMENT module

USERS module

EQUIPMENT page

Rezultatele inregistrate
45% scadere a timpului dedicat unei inchirieri
35% crestere a nivelului de satisfactie a clientilor
15% scadere a costurilor operationale