Este Google AdWords una dintre cele mai eficiente campanii de promovare on-line ? Raspunsul la aceasta intrebare este unul pozitiv. De ce ? Intrucat aduce cu sine o serie de avantaje specifice: vor intra pe site doar vizitatori interesati de produsele si serviciile tale, iti poti alege si modifica rapid bugetul alocat cate Google, vei stii exact cati vizitatori vor intra pe site-ul tau, poti modifica rapid campania in functie de rezultate, iti poti alege orasul unde sa apara reclama, poti aduce vizitatori din alte tari catre site-ul tau, poti porni si opri campania in orice moment, poti testa rapid eficienta publicitatii Google AdWords. 


1. CARE SUNT ACTIVITATILE DERULATE IN CADRUL UNEI CAMPANII GOOGLE AdWords ?

1.1. Intelegem Business-ul Dvs. si pozitionarea in piata 

Inainte de a gandi conceptul de campanie AdWords trebuie sa cunoastem in amanunt activitatea pe care doriti sa o promovati pentru a derula campania intr-o maniera eficienta. Analizam o serie de aspecte importante legate de business-ul Dvs.

Pozitionare: care este avantajul competitiv ? cum se pozitioneaza compania in piata ?
Produse si servicii: care sunt? care dintre ele se vand cel mai bine? achizitionarea produsului e repetitiva? sunt anumite produse / promotii pe care doriti sa puneti accent ?
Public tinta: varsta, ocupatie, localizare geografica;
Concurenta: site-urile celor mai importanti concurenti; modul in catre se promoveaza.

1.2. Concepem si implementam campania de promovare AdWords

Avand o imagine clara asupra afacerii Dvs si obiectivelor urmarite, putem trece la etapa urmatoare.

Determinam mixul de cuvinte cheie
Derulam activitati de cercetare specifice, pentru a determina volumul de cautari realizat in luna anterioara in domeniul Dvs. de activitate si cuvintele cheie care au fost cele mai utilizate. Dintre acestea le selectam pe cele mai eficiente pentru obiectivele pe care le urmarim.

Concepem anuntul
Nu orice anunt care apare in Google atrage si vizitatori. Din acest motiv, modul in care el este conceput, este vital pentru succesul campaniei. Elaboram textul anuntului, aducand in fata potentialului client suficiente motive care sa-l determine sa acceseze site-ul Dvs.

Optimizam landing page-ul
Nu orice site, poate atrage intr-un mod eficient potentialii clienti. Se realizeaza un audit al paginii principale unde potentialii clienti sunt directionati, pentru a imbunatati scorul de calitate pe care motorul de cautare il aloca. In acest fel, sansele ca anuntul sa fie mai bine promovat, cresc.

Implementarea setarilor de natura tehnica in Google
 
1.3. Analizam si imbunatatim permanent rezultatele obtinute

Campania AdWords este urmarita continuu de catre specialistii nostri, asigurand permanent suportul tehnic necesar unei bune derulari (implementare conversion elements, gestionare bidding, analiza quality score etc.). Acest lucru permite cresterea ratei de conversie si reducerea costurilor de campanie.

Urmarim pozitiile obtinute in afisarea anunturilor, atractivitatea acestora si modul in care actiunea dorita de Dvs (achizitionarea produselor/serviciilor, lansarea unei cereri de oferta etc.) a fost intreprinsa.

Pe baza acestor analize, facem propuneri pentru a creste numarul de potentiali clienti pe site-ul Dvs.

Eliminam cuvintele-cheie care au o performanta slaba pentru a obtine cele mai bune cotatii.

Pe parcusul derularii campaniei, identificam noi oportunitati de promovare prin propuneri de largire a tehnicilor utilizate (remarketing, google display network) sau modificarea mixului de cuvinte cheie utilizat.
 

2. CARE SUNT COSTURILE ASOCIATE UNEI CAMPANII DE PUBLICITATE AdWords?

Pentru a inregistra rezultate, serviciile prezentate mai sus sunt necesare in gestionarea unei campanii Google Adwords. Din punct de vedere financiar, sunt doua etape de facturare, etape ce reflecta si efortul alocat in fiecare dintre ele:

2.1. Set-up de cont: incepand cu 145 euro + tva. Nota: include configurarea generala a contului si a campaniilor initiale in conformitate cu analiza initiala derulata; costurile mentionate sunt orientative si pot diferi in functie de complexitatea campaniilor; 

2.2. Gestiune lunara a contului: incepand cu 15% din bugetul lunar alocat, nu mai putin de 75 euro + tva / luna. Nota: in gestiunea lunara a contului se implementeaza si analizeaza toate campaniile derulate pe contul respectiv, la orice moment; costurile mentionate sunt orientative si pot diferi in functie de complexitatea campaniilor; pentru a solicita o oferta exacta completeaza formularul de 

Campania se deruleaza pe contul Dvs. de companie (veti avea acces permanent la el), acesta fiind asociat contului nostru de agentie in vederea gestionarii curente. Banii directionati catre Google vor fi astfel platiti direct de catre Dvs. utilizand cardul de companie. In cazul in care optati pentru plata bugetului destinat Google prin intermediul nostru, pentru o transparenta totala va vom oferi acces punctual la vizualizarea costurilor campaniei.

Pentru a solicita o oferta exacta completeaza formularul de contact si vom reveni in cel mai scurt timp cu o oferta personalizata.

 

3. CE SPUN CLIENTII NOSTRI ?

"Atragerea de clienti direct interesati de serviciile noastre prin intermediul Google AdWords este o tehnica importanta a strategiei noastre de promovare. Concept24 a reusit sa ne aduca la fiecare campanie un numar mare de vizitatori pe site-ul bradytrade.ro"

Carmen Bota
Marketing Manager

 

"Initial am derulat intern campania de AdWords si nu eram multumit de modul cum se derula. Am inceput colaborarea cu echipa Concept24 si sunt incantat de modul cum bugetul meu a fost optimizat. Practic, am ajuns sa obtin un numar mult mai mare de vizitatori pe site-ul meu cu un buget redus la jumatate".

Alexandru Marinescu
Director General