Daca ai toate informatiile despre vanzari centralizate si usor de exploatat te ajuta sa iei deciziile cele mai bune referitoare la business-ul tau. Aplicatia web pe care o propunem este utila atat reprezentantilor de vanzari, care isi aloca un timp minim pentru a-si inregistra in aplicatie activitatea, cat si pentru echipa de management, care poate urmari in timp real statusul vanzarilor. Acestea sunt functionalitati de baza in orice program CRM.

 

AGENTII DE VANZARI

Faciliteaza accesul la informatia dorita, indiferent de complexitatea organigramei. Fiecare agent de vanzari are acces doar la informatia de care are nevoie, aplicatia protejand totodata informatiile confidentiale, acestea fiind disponibile doar userilor cu drepturi de acces speciale. 

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE !

 

OPORTUNITATI DE VANZARE

Noile oportunitati de vanzare sunt foarte importante pentru orice companie, si monitorizarea in timp real a evolutiei acestora (daca sunt castigate sau nu) este cruciala. 

  • Fiecare user poate defini cu usurinta noi oportunitati in aplicatie, pe baza activitatii zilnice de prospectare. Putem dezvolta tehnici de capturare de leaduri din site-ul companiei, care sa fie integrate automat ca noi oportunitati de vanzare, alocate automat agentilor in functie de criteriile stabilite de tine.  
  • Toate informatiile referitoare la o oportunitate de vanzare (email-uri, oferte, task-uri, note, clienti, interese, discutii la telefon, atasamente) pot fi integrate in aplicatie. Toate intr-un singur loc, foarte usor de identificat si de urmarit. Fiecare user poate identifica foarte usor stadiul unei oportunitati, chiar daca deruleaza zeci de discutii in paralel. Un agent de vanzari poate identifica si stabili foarte usor un plan de actiuni astfel incat o oportunitate sa se tranforme intr-o vanzare. Iar daca un agent de vanzari paraseste echipa, oportunitatile se pot aloca foarte usor la alti responsabili, istoricul si planul de actiuni viitoare pastrandu-se intacte.  
  • Pipeline-ul de vanzari se va calcula automat, corelat cu statusul oportunitatilor, al ofertelor trimise, ofertelor acceptate etc. 

Nu vei avea nevoie decat de un click pentru a analiza statusul per ansamblu al vanzarilor, fie ca ne referim la un anumit client sau la intreaga activitate de vanzari din companie. 

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE !

      

 

LISTA DE ACTIVITATI SI CALENDAR 

Un instrument perfect pentru planificare si pentru urmarirea activitatilor derulate de catre agenti.

Fiecare user isi va putea actualiza foarte usor agenda de lucru, adaugand in aplicatie activitati noi (task-uri, intalniri, conferinte etc), fie utilizand un formular de adaugare de activitait, fie utilizand calendarul interactiv. Putem construi un flux de vanzari exact asa cum ai nevoie sa se desfasoare, tinand cont de toate particularitatile companiei tale.  


Pentru orice user va fi foarte usor sa actualizeze activitatile facute si planificarea pentru perioada urmatoare. Cu ajutorul criteriilor de filtrare (simple si avansate), un utilizator poate afla ce intalniri are setate intr-o perioada de timp, ce oferte are de trimis, la care dintre ele trebuie facut follow-up. Userii sunt notificati pe mail dar si in aplicatie atat inainte cat si dupa data efectuarii unei activitati. Printr-un astfel de sistem, agentii de vanzari nu vor rata niciodata o intalnire sau un task important. 

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE !

          


RAPOARTE

Reprezentantii managementului dar si userii cu drepturi de acces limitate pot genera rapoarte pe baza unor criterii predefinite sau setate preferential. Rapoartele de activitati se pot genera automat sau manual, in functie de natura si de importanta fiecaruia. 

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE !

Aplicatia web va fi dezvoltata utilizand responsive design (se va afisa optim pe telefon, tableta, laptop, PC)

 

Aplicatia online pentru MANAGEMENTUL VANZARILOR poate fi dezvoltata impreuna cu alte solutii, precum:

  • useri 
  • gestiunea informatiilor despre clienti si contacte 
  • gestiunea fortei de vanzari  
  • gestiunea catalogului de produse  
  • optimizarea politicii de pret 
  • ofertare direct din aplicatie
  • activitati de achizitii in relatie cu vanzarile
  • gestiunea stocurilor
  • echipamente inchiriate sau date spre inchiriere 

Construirea unei aplicatii dedicate este cea mai buna alegere. Se va potrivi perfect business-ului tau! Nu ezita sa  contactezi.Trimite-ne o descriere pe scurt a activitatii firmei si a problemelor cu care te confrunti si noi vom reveni cu o solutie dedicata, insotita de o estimare de costuri.