Dezvoltam soft-uri web personalizate, dedicate pentru compania ta, care contribuie la cresterea vanzarilor, a productivitatii si la scaderea cheltuielile operationale. Acestea sustin activitatea in departamentele: Sales & Marketing, Operational, Logistic, Purchasing, etc. Asa cum procesele din compania ta sunt unice, aplicatiile software sunt 100% personalizate, dezvoltate exclusiv pentru tine. Datorita acestei abordari, te vei bucura de urmatoarele avantaje:

  • aplicatiile sustin si fluidizeaza procesele si ajuta oamenii; oamenii si procesele nu vor ajunge sa “deserveasca aplicatiile”;
  • platesti doar ceea ce utilizezi, dezvoltand “agile”; nu vei plati functionalitati pe care nu le utilizezi;
  • se implementeaza rapid in organizatie intrucat ajuta in mod real oameni; nu vei avea dificultati in training si utilizare 

Soft-urile pe care le dezvoltam sunt web based, fiind accesibile online la orice moment, din orice locatie si dezvoltate pentru o adaptare corespunzatoare a interfetei grafice pentru dispozitivele mobile. Fiind dezvoltate folosind o tehnologie open source PHP, soft-urile noastre sunt usor de actualizat. Veti avea astfel o viteza de reactie rapida la mediul concurential, costuri mai reduse de up-date.

O astfel de aplicatie va ofera avantajul intercorelarii cu aplicatii mobile (iOS, Android), echipamente periferice (scannere de coduri de bare, sisteme pentru RFID etc.) sau alte aplicatii interne de gestiune (ERP).

In cazurile in care implementarea unui ERP esueaza (din cauza costurilor mari, functionalitatilor "rigide" sau doar pentru ca business-ul Dvs. are un model unic), un soft web la comanda va poate rezolva problemele. Aplicatiile noastre sunt dezvoltate avand la baza: cea mai buna interfata de utilizare, viteza de incarcare rapida si un nivel ridicat de securitate. Gasiti mai jos cateva tipuri de soft-uri web pentru companii care ar putea sa imbunatateasca cu adevarat performantele afacerii Dvs.

CRM - DASHBOARD
– imagine de ansamblu a afacerii tale, actualizata in timp real (rapoarte, grafice etc.)

Ai la un click distanta monitorizarea de ansamblu a activitatii companiei tale: vanzari, activitati ale angajatilor, situatia stocurilor, a creantelor, conturilor din banca sau a oricarei informatii importante pentru tine. Vei avea o imagine clara intregii activitati din firma, accesibila de la orice moment. Informatiile sunt actualizate in timp real in urma activitatilor inregistrate in aplicatie de catre useri sau sincronizate automat cu restul softurilor cu care lucrezi. Fiecare user al aplicatiei are un dashboard dedicat, cu informatiile cele mai importante si relevante pentru responsabilitatile acestuia.



CRM - MANAGEMENTUL USERILOR
- poti gestiona in cadrul echipei, pe niveluri de acces, informatiile si functionalitatile aplicatiei

Cu ajutorul unei aplicatii web based vei avea posibilitatea de a-ti coordona echipa din subordine, acordandu-le drepturi de utilizare specifice responsabilitatilor lor. Fiecare user va avea acces doar la informatia relevanta pentru el, si, cel mai important, informatiile confidentiale vor fi protejate, fiind accesibile doar de catre userii destinati. Poti administra foarte usor drepturile de acces si de modificare din aplicatie, indiferent de complexitatea organigramei. Cu ajutorul unei aplicatii web based vei avea posibilitatea de a-ti coordona echipa din subordine, acordandu-le drepturi de utilizare specifice responsabilitatilor lor. Fiecare user va avea acces doar la informatia relevanta pentru el, si, cel mai important, informatiile confidentiale vor fi protejate, fiind accesibile doar de catre userii destinati. Poti administra foarte usor drepturile de acces si de modificare din aplicatie, indiferent de complexitatea organigramei.





CRM - RAPOARTE CUSTOM
– informatii in timp real despre performanta afacerii

De-a lungul timpului am dezvoltat pentru clientii nostri si aplicatiile pe care le folosesc o varietate mare de rapoarte customizate, care sa le ofere informatii vitale despre afacerea lor. Rapoartele poti fi accesate de la PC sau de pe orice device mobil. Pot fi configurate manual sau se pot genera automat, in functie de nevoile tale specifice. 





CRM - GESTIUNE INFORMATII CLIENTI SI CONTACTE
– tot ce ai nevoie sa stii referitor la clientii tai

Dezvoltarea unei aplicatii dedicate (ca parte a unui sistem tip CRM) pentru gestiunea informatiilor referitoare la clienti si contacte este o decizie inteleapta, atunci cand softurile cu care lucrati deja nu va acopera toate nevoile. Veti avea nevoie permanent de informatii foarte bine structurate referitoare la portofoliul de clienti (date contact, agenti alocati, oferte trimise etc). De ce sa nu fie toate informatiile centralizate, actualizate la zi si accesibile la orice moment, din orice locatie? 





CRM - GESTIUNEA PRODUSELOR
- o baza de date completa cu toate produsele gata spre a fi comandate sau ofertate

Cu ajutorul acestei aplicatii web tailor-made (integrata unui program tip CRM), vei avea la dispozitie toate informatiile importante despre produse intr-un singur loc, putand fi exploatate prin intermediul unei interfete flexibila si usor de utilizat. Chiar daca gestionezi sute, mii sau milioane de produse, aplicatia pentru managementul produselor pe care o vom dezvolta se va potrivi companiei tale in cel mai mic detaliu. Vom dezvolta exact ce ai nevoie, fara sa iti limitam cerintele din cauza motivelor tehnice.





CRM - MANAGEMENTUL PRETURILOR
- optimizarea preturilor si calcule pe baza politicii interne de preturi

Un instrument puternic dintr-o aplicatie CRM dedicat gestiunii politicii de preturi din compania ta: cat costa sa aduci produsele la stadiul de vanzare si care sunt nivelurile de pret, in functie de incadrarea comerciala a fiecarui client. Vei avea o aplicatie flexibila si foarte usor de utilizat pentru managementul preturilor si pentru optimizarea lor.





CRM - MANAGEMENTUL VANZARILOR
- cum se desfasoara activitatile de vanzare cadrul companiei?

Daca ai toate informatiile despre vanzari centralizate si usor de exploatat te ajuta sa iei deciziile cele mai bune referitoare la business-ul tau. Aplicatia web pe care o propunem este utila atat reprezentantilor de vanzari, care isi aloca un timp minim pentru a-si inregistra in aplicatie activitatea, cat si pentru echipa de management, care poate urmari in timp real statusul vanzarilor. Acestea sunt functionalitati de baza in orice program CRM.





CRM - COMUNICARE INTERNA VANZARI - ACHIZITII
– ajuta departamentele de vanzari si achizitii sa gaseasca cele mai potrivite produse pentru clienti

In situatiile in care agentii de vanzari oferteaza produse care nu sunt in stoc, dar care necesita si o detaliere tehnica mai amanuntita pentru a fi identificate, comunicarea eficienta dintre departamentele de vanzari si achizitii este cruciala. O aplicatie personalizata iti rezolva aceasta problema si te ajuta sa cresti simtitor numarul si rata de succes a ofertelor. 





CRM - MANAGEMENTUL ECHIPAMENTELOR
- vei avea mereu informatii despre echipamentele inchiriate / utilizate

O aplicatie potrivita companiilor care inchiriaza echipamente sau pentru care activele sunt foarte importante in activitatea de zi cu zi. Aplicatia centralizeaza toate informatiile intr-un singur loc si le face disponibile "la click".