Optimizezi fluxurile, reduci costurile, cresti performanta! Creare magazin online cu o platforma de administrare usoara! Prin automatizarea fluxurilor interne reduci costurile de operare si cresti profitul business-ului tau.

 

  VEZI FUNCTIONALITATILE  PLATFORMEI  

 

Dashboard
informatii esentiale, personalizat, in functie de nevoi

Vizualizezi rapid informatiile esentiale privind volumul de vanzari, comenzile lansate, cele mai vandute si cele mai accesate produse din site-ul tau. Dashboard-ul poate fi customizat in functie de nevoile tale de informare rapida, pentru a lua cele mai eficiente decizii privind afacerea ta. 


Catalogul de produse
usor de definit si administrat, intuitiv pentru vizitatori

Functionalitati disponibile:
Definirea portofoliu produse
Importul de informatii din ERP si fisiere excel / csv
Definirea criterii de filtrare  
Definirea brandurilor si furnizorilor
Stabilirea flexibila a preturilor
Adaugare imagini & video
Recomandari de produse (cross sale & up sale)
Cadouri oferite clientilor
Rating & review
Sistem de bannere
Search intuitiv
Comparare de produse 


Stocuri, sincronizate cu ERP
informatii in timp real

Pentru client este foarte important sa stie daca produsul se afla in stoc si in ce termen il poti livra.

Stocurile pot fi sincronizate cu sistemul intern de gestiune (ERP); pe masura ce clientii tai comanda din site, se poate face o scadere din stoc ce poate fi inregistrata si in ERP (prin export din site). Din lista cu toate stocurile ai posibilitatea de filtrare in functie de categorie, brand, status sau orice alt criteriu de care ai nevoie.

Iti poti defini oricate tipuri de statusuri ai nevoie. Pentru fiecare status in parte poti stabili cantitatea de la care intra in vigoare, tipul de actiune pe care vrei sa-l pui la dispozitia clientului (adaugare in cos, precomanda cu plata in avans, formular de comanda, anunta-ma cand devine disponibil), precum si textul pe care doresti sa-l afisezi pentru client (ex: produsul poate fi livrat in termen de 1-2 zile).


Retururi
gestionati cu usurinta procesul de retur al produselor

Acest modul iti permite evidenta retururilor inregistrate pe site si completarea automata a stocului de produse odata ce produsul returnat intra in firma. 

Poti emite rapoarte pentru a vedea ce produse sau categorii de produse inregistreaza cea mai mare rata de retur si care sunt cele mai frecvente motive de retur a produselor. In acest fel vei putea sa iei cele mai bune decizii pentru ca rata de retur sa fie cat mai mica, iar clientii tai sa fie cat mai multumiti.


Taxe (TVA, timbru de mediu, etc)
definiti dinamic taxele specifice domeniului de activitate

Poti aplica un numar nelimitat de taxe, dupa diferite formule de calcul. Le definesti o singura data, din zona de administrare, si se aplica pentru toate produsele din site. 


Transport (integrare curieri)
optiuni multiple pentru calculul costului de transport

Pe o piata atat de concurentiala, este esential pentru comercianti sa aiba la indemana toate instrumentele pentru a-i determina pe clienti sa cumpere. Un asemenea instrument de stimulare este si costul de transport. Este important sa ai o flexibilitate in setarea acestor costuri.  Acum este foarte usor sa le determini, indiferent ca vrei sa le calculezi in functie de locaitatea de destinatie sau in functie de valoarea comenzii lansate.

Folosesti serviciile unei firme de curierat? Ai optiunea de a genera direct calculul costului de transport, in functie de localitatea de destinatie si greutatea coletului.  Avem realizata integrarea cu diversi operatori de curierat.


Optiuni de plata (integrare procesatori autorizati)
oferiti clientilor flexibilitate in achitarea produselor

Facilitam procesul de achizitie a produselor luand in considerare profilul fiecarui client in parte. Astfel, in zona de administrare ai posibilitatea de a defini diferite tipuri de metode de plata pe care doresti sa le pui la dispozitia clientilor tai, astfel: plata ramburs, plata prin banca, plata on-line, prin card bancar.

​In acest moment, platforma noastra de e-commerce se integreaza cu PayU, Plati Online.ro si ePayment, insa  poate fi integrat cu orice furnizor de asemenea servicii. Beneficiezi astfel de cele mai variate metode de plata la creare site magazin online.


Discount-uri
pentru atragere si fidelizare

Poti aplica cu usurinta discount-uri la un numar mare de produse, fara a fi nevoit sa intri pe fisa fiecarui produs pentru a-i seta pretul promotional. Poti alege nivele de discount diferite pe anumite categorii, subcategorii, brand-uri sau grupe de clienti. Deasemenea, poti stabili perioada de valabilitate a discount-ului respectiv; dupa expirarea perioadei, preturile vor reveni la valoarea initiala. Produsele cu discount vor fi afisate si intr-o lista separata, astfel incat poti modifica cu usurinta pretul unui anumit produs, in cazul in care doresti sa-i aplici individual o reducere mai mare.


Vouchere si puncte de fidelitate
rasplatiti fidelitatea clientilor dumneavoastra

In cazul in care doresti sa strangi o baza de date de adrese de email ale celor interesati de produsele pe care le comercializezi, poti genera o campanie de acordare a unui voucher de reducere la abonarea la newsletter sau la descarcarea unui ghid gratuit. Clientii inscrisi vor primi un email automat continand codul de voucher pe care il pot folosi la urmatoarea achizitie, precum si perioada in care el este valabil. 

Rasplateste-ti clientii cu puncte de fidelizare. Stabileste cat trebuie sa cheltuiasca un client pentru a obtine un anumit numar de puncte. Ex: poti decide ca un client de-al tau sa castige 10 puncte pentru fiecare 100 lei cheltuiti. Aceste puncte se pot transforma si in bani (spre ex poti transforma 10 puncte in 1 leu).


Cosul de comanda
nu pierdeti clientii care s-au aratat interesati de produsele dumneavoastra

Printr-o pagina unica, clientul are la dispozitie un instrument facil de finalizare a cumparaturilor; tot in aceasta pagina aducem si functionalitatile de up-selling in vederea cresterii valorii achizitiei. Pagina de finalizare a comenzii este unul din cele mai importante elemente in procesul de conversie. Clientul poate trimite comanda: cu autentificare, fara autentificare, telefonic

Notificarile privind cosul de comanda abandonat, presupun salvarea cosului actual si urmarirea statusului lansarii comenzii (daca este lansata sau nu). 


Comenzi (centralizare si editare)
gestionati comenzile cu usurinta

Cu ajutorul acestui modul aveti o  centralizare a tuturor comenzilor primite din site-ul tip magazin online. Puteti filtra comenzile in functie de data si/sau de interval valoric. Deasemenea, puteti sorta comenzile in functie de statusul lor, in curs de livrare, finalizate etc. Totodata puteti exporta lista cu toate comenzile sau comenzile dintr-o anumita perioada pentru a furniza un raport catre departamentul contabilitate.

Puteti edita comenzile realizate de clientii dumneavoastra, fie ca este vorba despre modificari la nivel de date de contact ale clientului, dar si modificarile ale comenzii in sine. click aici Puteti modifica numarul de bucati comandate de client dintr-un anumit produs si puteti adauga cu usurinta alte produse pe care clientul si isi da seama ca si le doreste in urma unei convorbiri telefonice de confirmare a comenzii. Dupa modificarea comenzii, aveti posibilitatea de a-i trimite clientului un email cu comanda actualizata. 


Facturare
numai 2 click-uri pentru emiterea unei facturi

Din zona de administrare a site-ului poti emite facturi pentru comenzile efectuate de catre clienti pe site. Poti filtra facturile inregistrate in site in functie de perioada si de suma si le poti exporta intr-un fisier excel pentru a le furniza departamentului de contabilitate. Acest modul este extrem de util in cazul in care nu ai un sistem intern de gestiune sau daca doresti sa gestionezi separat comenzile venite din site.


Clienti (e-CRM)
o baza de date centralizata cu informatii despre clientii dumneavoastra

 Este important sa cunosti profilul clientilor care intra si cumpara din site: de ce categorii de produse au fost interesati, ce produse au vizualizat, ce produse si-au salvat in lista de preferinte, ce produse au adaugat la cos dar nu au finalizat comanda. Toate aceste informatii sunt extrem de valoroase. Spre exemplu, stiind categoriile de care au fost interesati, le poti trimite informari automate atunci cand completezi stocul de produse pe categoria respectiva sau cand faci lichidari de stoc. Deasemenea, daca stii ca a fost interesat de anumite produse, il poti informa (tot in mod automat), atunci cand pretul acestor produse scade sau cand apar modificari de pret sau stoc la produse similare cu cele de care clientul a fost interesat. In acest fel, poti vinde mai mult!


Pagini generale (numar nelimitat)
generarea rapida a paginilor de continut

In acest modul va puteti gestiona foarte usor paginile de continut, fie ca sunt pagini descriptive (de genul Despre noi, Cum comand?, Politica de retur etc.), fie ca sunt pagini cu structura multi-level, de genul Articole, Comunicate de presa.  Poti genera textul descriptiv, galerie de poze, fisiere video si documente. 


Formulare
gestionati eficient solicitarile venite din site

Acest modul va este util daca detineti un site de tip catalog de produse si doriti sa aveti o evidenta a cererilor de oferta venite pe fiecare produs in parte. Este util de asemenea daca detineti un magazin online si doriti sa monitorizati si sa exportati adresele de email venite de la inregistrarile la newsletter pentru a le utiliza ulterior in campanii de e-mail marketing. Evident, puteti avea orice tip de formular potrivit domeniului de activitate. Adresele de e-mail colectate din aceste formulare vor putea fi exportate pentru a fi utilizate ulterior in diverse campanii de comunicare. Accesati linkul urmator pentru a vedea cum sunt afisate formularele in magazinul on-line.


Landing page (pentru campanii AdWords)
promovati eficient un anumit produs

Daca derulati campanii de AdWords pe anumite produse si doriti sa le faceti o prezentare speciala, puteti folosi acest modul pentru a le usura clientilor procesul de achizitie sau de exprimare a intentiei de cumparare (printr-un formular de cerere de oferta). In zona de administrare va puteti alege layout-ul pentru fiecare landing-page in parte (in acest fel puteti face A/B testing) si puteti gestiona informatiile referitoare la codul de tracking si la textul pentru thank-you page. La fiecare landing-page generat aveti o evidenta a formularelor primite, astfel incat puteti vedea cu usurinta ce produs a fost mai performant.


Newsletter Automat (in functie de navigare)
vinzi mai mult fara nici un efort

Inregistram fiecare click al vizitatorilor si stim in permanenta ce produse prefera, in ce interval de pret, de la ce furnizor si cu ce caracteristici tehnice. Pe baza acestor informatii, le trimitem informari automate atunci cand produsul lor intra la promotie sau este in lichidare de stoc.

Deasemenea, le trimitem informari privind produse similare cu cel preferat de el (fie produse mai bune din punct de vedere calitativ, fie care au un pret mai avantajos) sau produse complementare (spre exemplu, daca stim ca un client a achizitionat un aragaz, la un anumit interval de timp, ii putem trimite oferte cu vase de gatit).

In acest fel, veti putea vinde mai mult, fara nici un efort!


Newsletter (integrat cu MailChimp)
raspandeste vestea despre "ofertele de aur"

Cum sa transformati un newsletter intr-un instrument eficient de crestere a vanzarilor? Avand o baza de date de clienti bine segmentata si un design orientat catre conversie, veti putea trimite clientilor dumneavoastra newslettere cu oferte speciale, lichidari de stoc sau produse noi.

Platforma va permite:

  • sa generati un numar nelimitat de newslettere
  • sa generati newslettere pe baza produselor deja introduse in site
  • sa exportati newsletter-ul in format html, optim pentru trimiterea prin MailChimp; recomandam clientilor nostri sa realizeze trimiterea prin MailChimp
  • sa exportati baza de date cu clienti utilizand anumite criterii de segmentare; adresele de e-mail pot fi exportate din toate formularele de colectare de adrese existente in site (formulare de comanda, conturi clienti, inscriere la newsletter, informari de revenire pe stoc, informari de reducere de pret etc.)

Promotii
Usor de definit, usor de anuntat

Un instrument facil pentru crearea oricarui tip de promotii:

- produse cu discount
- pachete de produse
- lichidari de stoc
- promotii pe anumite colectii sau categorii de produse
- etc.

Ai flexibilitate maxima in anuntarea promotiilor pe site, prin forme diferite de afisare de la o sectiune la alta: homepage, fisa de produs, pagina de categorie, pagina dedicata promotiilor, cosul de comanda, etc. Printr-un sistem de bannere inteligent, iti poti promova ofertele speciale sau produsele noi in cele mai vizibile zone ale site-ului, care iti pot aduce o rata ridicata de conversie: zona de top a site-ului sau alte zone propuse de designer-ul nostru. Platforma noastra iti permite sa afisezi cu usurinta, intr-o maniera comerciala, orice anunt important asupra caruia vrei sa atragi atentia.


Instrumente SEO
tot ce ai nevoie pentru o pozitionare cat mai buna in motorul de cautare GOOGLE

Motoarele de cautare (Google, Yahoo, Bing sau cele locale) sunt cele mai bune surse de referinta si asigura o vizibilitate completa in fata potentialilor clienti. Magazinele e-commerce create de noi au implementate instrumente specifice pentru gestionarea elementelor de esentiale in SEO:

slug
custom URL
title
description
keywords


In cazul in care doresti sa apelezi la un specialist in SEO, poti continua colaborarea cu noi dupa realizarea magazinului on-line, apeland la expertiza noastra.


Rapoarte (pentru decizii eficiente)
aflati rapid cum merge business-ul!

Magazinul online va permite sa generati rapoarte predefinite pentru principalele module ale site-ului. Astfel, aveti la dispozitie atat rapoarte generale, cat si foarte specifice.

Modulele ce includ rapoarte predefinite sunt:
- comenzi
- facturi
- retururi
- stocuri
- clienti

Putem dezvolta, customizat, orice alt tip de  raport de considerati ca aveti nevoie in deciziile de business pe care le luati, atunci cand vorbim despre creare magazin online personalizat.