Ne marim echipa. Vino alaturi de noi!

Aplica la postul de ECOMMERCE IMPLEMENTATION SPECIALIST si alatura-te unei echipe de profesionisti!

 

Concept24, este o companie de marketing online si web development cu peste 12 ani experienta. Derulam proiecte in Romania, SUA si Europa, avand dezvoltate peste 500 de proiecte web-based de tip E-commerce/CRM, portaluri si aplicatii mobile personalizate. Intre clientii nostri se afla companii multinationale si locale: Medsana Romania, Cefin Romania, La Fantana, Sameday Courier, Prioripost, EVW Holding, PRISM Resources, KLASS Security, etc

DE CE SA VII LA NOI?

Lucrand alaturi de o echipa de profesionisti, vei avea posibilitati foarte bune de evolutie in cariera si program de lucru optim pentru un echilibru real intre viata ta profesionala si cea personala. Raportul direct intre productivitate si beneficiile financiare este un puternic factor motivational in cadrul companiei.


CE CUNOSTINTE TREBUIE SA AI?

- cunostinte de functionalitatile de front-end (dedicate clientilor) ale unui magazin online;

- cunoasterea functionalitatilor de administrare ale unui magazin online (experienta in platforma utilizata este mai putin relevanta, atata timp cat este una cunoscuta in piata, ec: Prestashop, Open Cart, etc )

- familiarizarea cu conceptele de baza in tehnicile de promovare online (Google Adwords, SEO, Facebook Ads, Newslettering, etc)

- cunostinte de marketing

- cunostinte de baza pentru programe de procesare imagini (AdobePhotoshop, etc)



CE VEI AVEA DE FACUT?


Vei lucra alaturi de un Account Manager cu experienta, avand urmatoarele responsabilitati:

- intelegerea aspectelor specifice ale unui magazin online, in functie de particularitatile fiecarui client  (ex: implicatiile faptului ca un client nu este platitor de TVA in formatul unei facturi)

- receptionarea solicitarii de la client; intelegerea implicatiilor in partea de design, front end, programare, update de informatii; introducerea acesteia in programul de management al activitatilor (Active Collab)

- verificarea (testarea) modificarilor de functionalitati front end si administrare in magazinul online, realizate de care echipa de productie

- testarea magazinelor online inainte de lansare

- update de informatii pe site-urile clientilor, cu verificarea corectitudinii introducerii informatiilor 

 

CE APTITUDINI SI ATITUDINI APRECIEM?
 

- capacitate analitica; fara o capacitate de intelegere a corelatiilor intre modulele unui magazin online, mentenanta acestora este imposibil de facut

- atentie la detalii; fara aceasta atentie, informatiile introduse pe site sunt eronate, cauzand prejudicii de imagine clientilor

- responsabilitate; indeplinirea completa, corecta si la timp a sarcinilor este esentiala; generarea de erori determina blocaje in activitatea clientilor

- proactivitate si pasiune; pasiunea fata de un domeniu este reflectata de propunerile de imbunatatire a activitatii clientilor

 

Aplica acum si alatura-te echipei noastre!
 

  Contacteaza-ne aici  sau suna la 0721.223.913.