SUNTEM UN JUCATOR DE TOP IN OFFLINE - VREM SA DEVENIM SI IN COMERTUL ELECTRONIC!
12% cresterea cifrei de afaceri intr-un an
150% cresterea numarului de comenzi online
20% reducerea timpului de informare a clientilor
Clientul nostru | PYRAMIS ROMANIA

PYRAMIS Romania s-a infiintat in 2004, ca filiala a companiei multinationale PYRAMIS Metallourgia si a investit peste 2 mil Euro in locatia din Otopeni, jud. Ilfov, str.Avram Iancu. Suprafata totala este de 4700mp din care 600mp showroom si birouri, 1500mp depozit. In cei 12 ani de existenta pe piata locala, Pyramis Romania a oferit intotdeauna Solutia completa pentru utilarea bucatariei.

Provocarea noastra

Clientul nostru este unul din cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca a produselor pentru casa si bucatarie. Principalul lor canal de distributie il constituia reteaua marilor retaileri (ex. IKEA). 

Principalele obiective stabilite de client au fost: cresterea cifrei de afaceri pe segmentul business-to-consumer si realizarea unui canal puternic de vanzare a produselor aflate la lichidare de stoc.

Echipa alocata

Pentru acest proiect am alocat o echipa dedicata de profesionisti: manager de proiect (intelege specificul business-ului si obiectivele stabilite; s-a ocupat si de comunicarea cu clientul; a coordonat echipa de programare pe tot parcursul derularii proiectului); designer (o persoana cu experienta mare in domeniul marketing-ului, al design-ului comercial si UI design); programator (este la zi cu cele mai eficiente solutii si tehnologii in domeniul programarii, putand astfel sa creeze functionalitatile dorite de client); QA: testeaza site-ul pe parcursul procesului de dezvoltare si inainte de lansarea proiectului.

ONLINE MARKETING SPECIALIST
9 ani experienta in marketing on-line
CONVERSION
DESIGNER
peste 150 de proiecte implementate
SENIOR WEB
DEVELOPER
certificare zend PHP
SEO
SPECIALIST
5 ani cu rezultate SEO exceptionale
Procesul
1.
Am inteles specificul business-ului

Identificarea si analizarea decidentilor in actul de achizitie (pe cine vrem sa convingem sa cumpere de la noi?). Identificarea diferentiatorilor companiei (de ce clientul sa cumpere de la noi si nu din alta parte?). Identificarea elementelor de "incredere" in companie si produsele pe care le vinde (certificate, experienta, testimoniale din partea clientilor etc.).

2.
Am stabilit obiectivele de atins

Obiectivele generale de comunicare (ce vrem sa comunicam clientilor prin intermediul site-ului?) Stabilirea elementelor de "call to action" (ce vor clientii? ex: sa comande produse, sa solicite cotatii de pret, sa primeasca oferte speciale etc.)

3.
Am realizat machetele grafice ale site-ului

Identificarea posibilelor rute de comunicare, principalelor titluri, imagini, elemente de "call-to-action", butoanele de comanda, elementele contextuale de actiune. Realizarea machetelor grafice si revizia lor pe baza feedback-ului primit de la client.

4.
Dezvoltarea efectiva a magazinului online

Clientul nostru si-a dorit un magazin online care sa se incarce rapid indiferent de viteza de conectare la internet a vizitatorilor, sa fie ok vizualizat pe toate broswer-ele si device-urile. Pe baza documentului de analiza agreat si utilizand ultimele tehnologii in domeniu, am dezvoltat: baza de date, zona de administrare a site-ului si functionalitatile din front-end (ceea ce vede vizitatorul). Programatorii nostri cunosc importanta utilizarii ultimelor versiuni ale limbajelor de programare folosite (PHP si MySql), a scrierii codului intr-o maniera curata, usor de inteles, a dezvoltarii modulare, programarii OOP si a utilizarii metodei "agile". In acest fel am livrat clientului nostru o solutie customizata pe ceea ce a avut concert nevoie de la un magazin online cu functii avansate.

Solutia propusa

 

HOMEPAGE

  • Meniu: structura intuitiva de navigare prin categoriile si subcategoriile de produse (o baza de date de peste 1.000 de produse).
  • Oferte speciale (cu functionalitati specifice pentru prima pagina a site-ului): s-a ales cea mai potrivita solutie de prozentare a informatiei, cu un background atractiv, imagini sugestive, elemente de call-to-action, prezentarea preturilor speciale si a discount-urilor acordate, toate definite extrem de usor printr-un modul dedicat din CMS-ul site-ului.
  • Prezentarea ofertelor exclusive (cu o perioada de timp prestabilita si un discount semnificativ), printr-un counter ce ii arata vizitatorului numarul de zile si ore ramase pana la valabilitatea ofertei. Un instrument de fidelizare a clientilor care asigura totodata si o conversie semnificativa si un numar mare de revenire pe site.

PAGINA DE CATEGORIE PRODUSE

  • Un numar important de categorii de produse si o varietate semnificativa de produse. Am implementat o structura arborescenta de navigare si filtre avansate de cautare (atat in functie de pret, cat si in functie de diferite caracteristici tehnice), astfel incat clientii sa identifice cu usurinta produsele de interes.
  • Am utilizat elemente de call-to-action la afisarea produselor in cadrul categoriilor. Am pus un accent mare pe calculul discount-ului de care beneficiaza clientii, precum si pe optiunea de adaugare la cosul de cumparaturi.

PAGINA DE PRODUS

  • Prezentarea atractiva a ofertelor speciale, vizualizarea rapida a diferentei dintre pretul vechi si cel nou (cu discount), dar si prezentarea variantelor accesibile vizitatorului pentru "retinerea produsului" (adaugarea la produse favorite pentru o achizitie ulterioara sau adaugarea la cos, pentru cumpararea imediata), au fost cateva dintre provocarile aduse designe-ului nostru.
  • Instrumente de cross-selling: specificul acestui domeniu, este ca la un act de achizitie se cumpara, in general, mai multe produse. Prezentarea atractiva si corelarea cu mai multe produse similare (dar cu un pret diferit) sau complementare, pot creste apetitul clientului spre a cumpara mai mult. Asa ca am creat un instrument de cross-selling, prin care clientul poate realiza cu usurinta conexiuni intre diferite produse prezentate pe site. S-a dovedit a fi o solutie foarte buna pentru cresterea vanzarilor (am facut comparatie cu site-ul anterior detinut de companie, site care nu prezenta produsele in corelatie cu alte produse similare sau complementare)
  • Clustering tool: stim ca pentru un client este extrem de importanta puterea recomandarii, cat de atractiv este un anumit produs pentru alti vizitatori ai site-ului. Un vizitator poate vedea daca produsul de care este interesat a mai fost vizualizat si/sau cumparat si de alti vizitatori/clienti ai magazinului online; deasemenea, poate vedea si celelalte produse vizualizate de vizitatorii care au accesat produsul de care el este interesat.
  • Integrarea cu social media: s-a dovedit a fi un instrument foarte eficient de promovare a produselor. Acest magazin online a avut avantajul de a prezenta, intr-o maniera foarte atractiva, produse foarte bune din punct de vedere calitativ. O parte importanta a traficului pe acest site a fost generata de social media, din like-uri si share-uri ale vizitatorilor pe site.

Home page

Category page

Product page

Rezultatele inregistrate
12% cresterea cifrei de afaceri intr-un an
150% cresterea numarului de comenzi online
20% reducerea timpului de informare a clientilor