Care sunt argumentele pentru campanii Facebook?  Este cea mai importanta retea de socializare online din Romania, creste zi de zi si reprezinta o noua modalitate de promovare targetata. Interesul aratat fata de aceasta retea de socializare este atat de mare, incat promovarea Facebook Ads devine o sursa importanta de trafic, notorietate si Brand. Iti poti personaliza reclama in functie de numeroase elemente, ceea ce face targetarea intr-un mod mult mai usor a publicului tinta. Investesti sume mult mai reduse decat in cazul campaniilor din mediile traditionale si ai tot timpul informatii disponibile asupra derularii campanie.


1. CARE SUNT ACTIVITATILE INCLUSE IN CAMPANII FACEBOOK ?

1.1. Intelegem business-ul si stabilim obiectivele

Inainte de a gandi conceptul de campanie trebuie sa cunoastem in detaliu specificul business-ului Dvs., ceea ce ne ajuta in implementarea unei campanii eficiente de Facebook Ads. Care sunt elementele analizate:

Produse si servicii: care sunt? care dintre ele se vand cel mai bine? care este avantajul competitiv? achizitionarea produsului e repetitiva? sunt anumite produse / promotii pe care doriti sa puneti accent?
Public tinta: varsta, ocupatie, interese, localizare geografica.

Avand o imagine clara asupra afacerii Dvs si obiectivelor urmarite, putem trece la etapa urmatoare.

1.2. Construim campania Facebook ideala

Selectam publicul tinta pentru obiectivele pe care le urmarim si realizam setarile de targetare (geografica si socio-demografica)

Nu orice anunt care apare in Facebook atrage si vizitatori. Din acest motiv, modul in care el este conceput, este vital pentru succesul campaniei. Elaboram textul anuntului selectand cea mai potrivita imagine asociata campaniei, aducand in fata potentialului client suficiente motive care sa-l determine sa acceseze pagina sau site-ul Dvs.

Campania este urmarita continuu de catre specialisti in social media asigurand permanent suportul tehnic necesar unei bune derulari (implementare conversion elements, CTR, etc.)

1.3. Analizam si optimizam

Urmarim volumul de vizitatori, atractivitatea anunturilor si modul in care actiunea dorita de Dvs (achizitionarea produselor/serviciilor, lansarea unei cereri de oferta etc.) a fost intreprinsa.
 
2. CARE SUNT COSTURILE UNEI CAMPANII FACEBOOK ?

Pentru a inregistra rezultate, serviciile prezentate mai sus sunt necesare in gestionarea unei campanii Facebook Ads. Din punct de vedere financiar, sunt doua etape de facturare, etape ce reflecta si efortul alocat in fiecare dintre ele:

Gestiune lunara a contului: incepand cu 15% din bugetul lunar alocat, nu mai putin de 75 euro + tva / luna. Nota: in gestiunea lunara a contului se implementeaza si analizeaza toate campaniile derulate pe contul respectiv, la orice moment.

Campania se deruleaza pe contul Dvs. de companie (veti avea acces permanent la el), acesta fiind asociat contului nostru de agentie in vederea gestionarii curente. Banii directionati catre Facebook vor fi astfel platiti direct de catre Dvs. utilizand cardul de companie. In cazul in care optati pentru plata bugetului destinat Facebook prin intermediul nostru, pentru o transparenta totala va vom oferi acces punctual la vizualizarea costurilor campaniei.

Pentru o oferta personalizata va rugam sa completati formularul de contact si vom reveni in cel mai scurt timp.


Ti-a placut acest material ?



Crezi ca este util si pentru alte persoane ?

< Back to: Promovare Online