De-a lungul timpului am dezvoltat pentru clientii nostri si aplicatiile pe care le folosesc o varietate mare de rapoarte customizate, care sa le ofere informatii vitale despre afacerea lor. Rapoartele poti fi accesate de la PC sau de pe orice device mobil. Pot fi configurate manual sau se pot genera automat, in functie de nevoile tale specifice. 


RAPOARTE CLIENTI: poti genera rapoarte folosind orice criteriu: geografic (oras, judet, tara etc), filiala alocata, tipurile de activitati desfasurate (oferte, vizite, contracte etc), profil de client, conditii comerciale etc. 

 

RAPOARTE DE ACTIVITATI: o privire de ansamblu a activitatii fortei de vanzari sau o analiza foarte detaliata a activitatilor (telefoane, vizite la client, oferte trimise, oferte castigate sau pierdute, conferinte etc). 

 

RAPOARTE DE EFICIENTA: poti configura un mix de activitati pe care le consideri optime in activitatea unui agent de vanzari si poti compara acest model cu situatia reala din companie. Poti determina astfel cei mai eficienti agenti si poti lua masuri cu privire la cei mai putin eficienti. 

 

RAPOARTE PENTRU RECUPERAREA CREANTELOR: pe baza facturilor emise (a caror evidenta poate fi sincronizata cu ERP-ul) si a platilor inregistrate de vanzatori, poti analiza un raport detaliat referitor la facturi platite, facturi neplatite, promisiuni de plata sau alte date de care ai nevoie la previziunea de incasari.

 

RAPOARTE PENTRU OFERTELE SPECIALE: care au fost cele mai eficiente si care n-au fost asa atractive pentru clienti; ce vanzari au generat, in ce perioada si care au fost categoriile de produse cu cel mai mare succes. 

 

RAPOARTE DE NIVEL AL DISPONIBILITATII PRODUSELOR: care sunt cele mai cerute produse pentru care se intampla cel mai des sa nu ai stoc disponibil; de asemenea, care sunt produsele pentru care ai stocuri prea mari, desi nu exista cerere suficienta din partea clientilor.  

 

RAPORT PRODUSE CAUTATE: produsele cele mai populare in cautari, clasificate in functie de client, departament, zone geografice, categorii de produs etc.


RAPOARTE DE VANZARI: te poti raporta la tot portfoliul, la o categorie de produse sau la un singur produs. Poti folosi orice criteriu de segmentare pentru a analiza istoricul de vanzari. 


RAPOARTE DE UTILIZARE A APLICATIEI: cat timp petrec userii in aplicatie, ce module folosesc, unde pentrec cel mai mult timp etc. 

 

Am dezvoltat rapoarte foarte detaliate, dar si de ansamblu, acolo unde alte aplicatii de BI au esuat in manipularea datelor sau in afisarea lor intr-o forma usor de asimilat. 
 

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE 

 

Rapoartele vor fi dezvoltate utilizand design responsive (se vor afisa optim pe telefon, tableta, laptop, PC)

 

RAOARTELE CUSTOMIZATE pot fi dezvoltate impreuna cu alte solutii, precum:

  • useri 
  • gestiunea informatiilor despre clienti si contacte 
  • gestiunea fortei de vanzari  
  • gestiunea catalogului de produse  
  • optimizarea politicii de pret 
  • managementul vanzarilor
  • activitati de achizitii in relatie cu vanzarile
  • gestiunea stocurilor
  • echipamente inchiriate sau date spre inchiriere 

Construirea unei aplicatii dedicate este cea mai buna alegere. Se va potrivi perfect business-ului tau! 

Nu ezita sa  ne contactezi. Trimite-ne descriere pe scurt a activitatii firmei si a problemelor cu care te confrunti si noi vom reveni cu o solutie dedicata, insotita de o estimare de costuri.


Ti-a placut acest material ?



Crezi ca este util si pentru alte persoane ?

< Back to: Business software