In situatiile in care agentii de vanzari oferteaza produse care nu sunt in stoc, dar care necesita si o detaliere tehnica mai amanuntita pentru a fi identificate, comunicarea eficienta dintre departamentele de vanzari si achizitii este cruciala. O aplicatie personalizata iti rezolva aceasta problema si te ajuta sa cresti simtitor numarul si rata de succes a ofertelor. 

In locul a sute de ore petrecute la telefon sau zeci de mailuri intre departamentele de achizitii si vanzari, un instrument de comunicare online va rezolva problema achizitiilor mult mai rapid. 
 

CUM FACEM ASTA?

Cream un flux de formulare de interogare ce trebuie completate de reprezentantii de vanzari si un set de formulare de raspuns, completate de responsabilii cu achizitiile. Formularele si succesiunea lor va fi facuta asa cum ai nevoie, conform particularitatilor companiei tale. 

Setam o serie de campuri necesare de completat de catre agentii de vanzari.  Ii indrumi astfel sa stie ce sa ceara, astfel incat responsabilul de achizitii sa aiba toate informatiile necesare pentru a oferi solutiile potrivite cererii. 

Sunt trimise notificari automate catre cei implicati in solicitarea de achizitie, ce permit userilor aplicatiei sa fie tot timpul la curent cu statusul cererilor.

Vei avea posibilitatea sa urmaresti care sunt solicitarile in curs, care s-au rezolvat si pentru care inca se cauta solutii. Un raport dedicat acestei sectiuni poate oferi foarte usor concluzii referitoare la cele mai dorite produse de catre clienti, pe care tu nu le-ai mai avut in vedere pana acum.   

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE 

                   

 

 

Aplicatia web va fi dezvoltata utilizand responsive design (se va afisa optim pe telefon, tableta, laptop, PC)

 

Aplicatia online pentru comunicarea dintre ACHIZITII SI VANZARI poate fi dezvoltata impreuna cu alte solutii, precum:

  • useri 
  • gestiunea informatiilor despre clienti si contacte 
  • gestiunea fortei de vanzari  
  • gestiunea catalogului de produse  
  • optimizarea politicii de pret 
  • managementul vanzarilor
  • activitati de achizitii in relatie cu vanzarile
  • gestiunea stocurilor
  • echipamente inchiriate sau date spre inchiriere 

Dezvoltarea unei aplicatii dedicate este cea mai buna alegere. Se va potrivi perfect business-ului tau! Nu ezita sa  contactezi.Trimite-ne o descriere pe scurt a activitatii firmei si a problemelor cu care te confrunti si noi vom reveni cu o solutie dedicata, insotita de o estimare de costuri.


Ti-a placut acest material ?



Crezi ca este util si pentru alte persoane ?

< Back to: Business software