Cu cat mai multe oferte trimiti, cu atat cresc sansele sa vinzi mai mult. Urmarim sa scadem considerabil timpul necesar crearii unei oferte sau sa ii lasi chiar si pe clienti sa isi aleaga produsele dorite. Astfel aplicatie inclusa intr-un program tip CRM, poate contribui decisiv la impulsionarea vanzarilor!


OFERTE TRIMISE DE CATRE AGENTII DE VANZARI - DIRECT DIN APLICATIE 

Utilizatorii aplicatiei pot face oferte folosind baza de date cu produse gestionata online. In cazul in care procedura de ofertare actuala dureaza foarte mult, noi iti putem scadea timpul per oferta creata, sa dureze maxim 2 minute.

Produsele din oferta pot fi adaugate din site sau din cadrul aplicatiei. Imagini, descrieri si toate informatiile legate de produs vor fi adaugate automat in oferta, formatate organizat si atractiv. 

Poti trimite oferta calculate automat la nivelul de discount agreat cu fiecare client. Nu trebuie decat sa alegi clientul sau sa folosesti adresa lui de mail iar aplicatia va aloca automat nivelul de discount setat, datele complete ale clientului si alte informatii pe care le doresti in oferta. 

Vei urmari ofertele trimise si statusul acestora, totul in timp real. Vei beneficia de o imagine de ansamblu care poate merge in cele mai mici detalii, de ex.: cate oferte sunt in curs, cate sunt castigate sau pierdute si de ce, produsele oferate cel mai des, cele mai vandute produse etc. Aplicatia va fi un instrument foarte eficient de analiza a eficientei departamentului de vanzari.  

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE !

 

           

 

CLIENTII FAC COMENZI SAU CERERI DE OFERTA  

Poti oferi clientilor conturi de acces la aplicatie, cu ajutorul carora pot vedea lista de produse. Fiecare client va vedea doar informatia la care doresti sa ii dai acces si nivelul de pret pe care i l-ai configurat. 

Astfel ca in loc sa ceara oferte agentilor, pot face comenzi direct din aplicatie, dintr-un modul de prezentare a produselor foarte usor de utilizat. O astdel de aplicatie reprezinta solutie salvatoare pentru timpul pierdut de agenti si de catre client. 

Din pozitia de administrator al aplicatiei, vei vedea toate comenzile facute de clienti, ce pot fi filtrate sau identificate cu ajutorul unor criterii precum: data cererii, status, client, categoria de produs etc.  

Fiecare client isi poate accesa comenzile, avand acces la toate detaliile acestora, ex.: produsele comandate si disponibilitatea lor, statusul comenzii (primita, in curs de procesare, acceptata, livrata). Daca aplicatia este sincronizata cu softul companiei de curierat, produsele pot pleca spre client fara niciun fel de confirmare in masura in care comenzile sunt repetitive si clientii sunt traditionali. 

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE !

            

 

DA DE STIRE DESPRE OFERTELE TALE SPECIALE 

Reprezentantii de vanzari si clientii trebuie sa fie informati cat mai rapid ca ai lansat oferte speciale noi.  

Responsabilul de marketing poate defini in aplicatie oferte speciale, adaugand fie cateva detalii in forma de text, fie alocand un intreg catalog de produse la care se refera promotia noua, acestea fiind apelate din baza de date de produse gestionata in aplicatie. 

Clientii vor fi informati pe mail si, daca le dai acces, pot comanda produsele la oferta direct din aplicatie sau din site-ul cu care este integrata. 

Reprezentantii de vanzari vor fi informati prin email si prin notificarile interne ale aplicatiei. Vor putea adauga foarte usor produsele la promotie la o oferta pe care s-o trimita unui client sau chiar si la tot portofoliul de clienti pe care il gestioneaza.  

O astfel de aplicatie furnizeaza accesul instant la ofertele speciale reprezentantilor ambelor parti ale business-ului tau. Noile tale oferte vor ajunge in doar cateva minute la toti userii implicati, indiferent de locatie. 

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE !

                  

 

Aplicatia web va fi dezvoltata utilizand responsive design (se va afisa optim pe telefon, tableta, laptop, PC)

 

Aplicatia online pentru MANAGEMENTUL OFERTELOR poate fi dezvoltata impreuna cu alte solutii, precum:

  • useri 
  • gestiunea informatiilor despre clienti si contacte 
  • gestiunea fortei de vanzari  
  • gestiunea catalogului de produse  
  • optimizarea politicii de pret 
  • managementul vanzarilor
  • activitati de achizitii in relatie cu vanzarile
  • gestiunea stocurilor
  • echipamente inchiriate sau date spre inchiriere 

Construirea unei aplicatii dedicate este cea mai buna alegere. Se va potrivi perfect business-ului tau! Nu ezita sa  contacteziTrimite-ne o descriere pe scurt a activitatii firmei si a problemelor cu care te confrunti si noi vom reveni cu o solutie dedicata, insotita de o estimare de costuri.


Ti-a placut acest material ?



Crezi ca este util si pentru alte persoane ?

< Back to: Business software