Daca ai clienti satisfacuti, afacerea ta este pe calea cea buna! Cu ajutorul unui instrument dedicat, poti derula intregul proces de urmarire a satisfactiei clientulii si sa ai o situatie foarte bine documentata a modului in care esti perceput de clientii tai. 

 

CUM TE PUTEM AJUTA?

Poti defini din aplicatie chestionare de satisfactie si le poti da acces clientilor sa le completeze. 

De asemenea, poti aloca o echipa de call-center sa completeze chestionarele, punand intrebarile la telefon si bifand raspunsurile clientilor. Tu nu ai decat sa stabilesti intrebarile, variantele de raspuns si baza de date de clienti care sa raspunda. 

Raspunsurile vor fi centralizate intr-un modul usor de utilizat. Vei putea initia actiuni corective pentru opiniile negative ale clientilor tai si vei putea aloca responsabili pentru rezolvarea de astfel de situatii. 
 

CLICK pe imaginile de mai jos pentru EXEMPLE 

Aplicatia web va fi dezvoltata utilizand responsive design (se va afisa optim pe telefon, tableta, laptop, PC)


 

 

Aplicatia online pentru URMARIREA SATISFACTIEI CLIENTULUI poate fi dezvoltata impreuna cu alte solutii, precum:

  • useri 
  • gestiunea informatiilor despre clienti si contacte 
  • gestiunea fortei de vanzari  
  • gestiunea catalogului de produse  
  • optimizarea politicii de pret 
  • managementul vanzarilor
  • activitati de achizitii in relatie cu vanzarile
  • gestiunea stocurilor
  • echipamente inchiriate sau date spre inchiriere 

Construirea unei aplicatii dedicate este cea mai buna alegere. Se va potrivi perfect business-ului tau! Nu ezita sa  ne contactezi.


Ti-a placut acest material ?



Crezi ca este util si pentru alte persoane ?

< Back to: Business software