Crearea unui site web poate raspunde la mai multe obiective: credibilitate, generare de lead-uri, vanzari online, suport client, etc. Decizia finala trebuie luata in functie de obiectivul major al afacerii dumneavoastra online: magazin online pentru cresterea vanzarilor, site de prezentare pentru valorificarea serviciilor, blog pentru cresterea notorietatii... 

Fiecare context este diferit. Adeseori, crearea unui site web raspunde la mai multe obiective, nu intotdeauna usor de imbinat, la care se adauga si indicatorii de performanta specifici afacerii dumneavoastra. In concluzie, stabilirea obiectivelor principale ale site-ului si a indicatorilor de performanta va ajuta sa identificati mai usor ce tip de site sa alegeti astfel incat sa raspunda cel mai bine obiectivului tinta.

Pentru a intelege si mai bine, vom prezenta cateva dintre caracteristicile generale ale fiecarui tip de site in parte:

Site-ul de prezentare este un site conceput pentru a descrie in mediul online compania/afacerea. In general, acest gen de site are un numar relativ mic de pagini si prezinta activitatile, produsele sau serviciile de interes pentru utilizatori. Avand un numar mai restrans de pagini este bine ca pe fiecare pagina sa existe informatii despre datele de contact: telefon, email, adresa postala. Continutul trebuie sa fie simplu, concis si sa raspunda interesului vizitatorilor. Un atu in plus reprezinta adaugarea unei pagini de articole, stiri (in functie de natura continutului), un Blog cu ajutorul caruia se prezinta in detaliu serviciile, produsele, se impartasesc experiente si se poate crea o comunitate online daca activitatile desfasurate sunt constante si de interes. Puteti accesa linkul urmator pentru mai multe informatii despre creare site

 

 

Site-urile e-commerce sau magazinele online sunt destinate vanzarilor online. Acestea se creioneaza in jurul catalogului de produse. Functionalitatea caracteristica este ca pe site exista un cos de cumparaturi (preferabil disponibil in pagina de produs) prin intermediul caruia utilizatorul poate sa achizitioneze online unul sau mai multe articole. Aceste site-uri sunt voluminoase ca si numar de pagini datorita clasificarii si subclasificarii produselor. Platformele de creare magazine online varieaza de la companie la companie si atunci cand alegi un astfel de pachet trebuie sa te asiguri ca platforma indeplineste toate functionalitatile necesare unui magazin virtual.

 

 

Portalurile web sunt site-uri care permit interactiunea intre vizitatori. Intr-un portal web vizitatorul poate accesa si alte parti ale site-ului (forumuri, publicare de continut, crearea unui grup...) in urma completarii unui formular de inscriere. Portalurile web sunt site-uri in care se genereaza in mod continuu continut fie de catre editori, fie de utilizatori.

 

Blog-ul este un site creat dintr-o succesiune de articole clasate cronologic. Pe langa articole pot exista pagini statice in care sa se prezinte compania sau afacerea. In prezent, blog-urile sunt la mare cautare, tot mai multi oameni citesc bloguri si chiar exista adevarate comunitati in cadrul carora se organizeaza concursuri si campanii pe bloguri. Avantajul unui blog consta in diversificarea continutului si libertatea de exprimare, in plus pe langa imagini se pot folosi clipuri video, ceea ce atrage si mai mult interesul vizitatorilor.

Pentru detalii suplimentare, ne puteti contacta telefonic la +4 0728 326 529 sau pe email office@concept24.ro