Intr-un mediu puternic concurential, cand vanzatorul trebuie sa raspunda rapid cererilor de oferta si acestea au un grad tehnic ridicat de complexitate, comunicarea intre departamentul de sales si operational/purchasing devine un element crucial.

Ce se intampla daca avem un numar mare de cereri de oferta,  clientii preseaza pentru un raspuns imediat si nu se cunosc toate detaliile tehnice inca de la primul contact?

Rezultatul este des intalnit in cadrul companiilor: raspuns greu la cererile de ofertaclienti nemultumitirelatii tensionate intre departamente si un volum redus al vanzarilor.


Care este solutia?

In loc de ore petrecute la telefon sau zeci de e-mailuri intre vanzatori si departamentul operational / de achizitie, un software web personalizat poate rezolva aceasta problema, oferindu-va posibilitatea de a fluidiza comunicarea si a creste vanzarile.
 

Cum functioneaza aplicatia ? 
 

1. Se stabileste un flux de comunicare personalizat intre cele 2 departamente  

   
Se stabileste un flux de formulare cu informatii specifice activitatii Dvs., intre departamentul de vanzari si departamentul de operational / de achizitie. Prin completarea de catre vanzator a unui formular cu informatii specifice, acesta va solicita toate informatiile necesare pentru ca reprezentantul tehnic / achizitie sa identifice produsul necesar. Formularul se lanseaza din aplicatia web de catre agentul de vanzari printr-un simplu click.
 

2. Se trimit notificari instante pe e-mail si in aplicatie cu noile solicitari  
  
Responsabilul tehnic va primi un email automat prin care este avertizat asupra unei noi solicitari din partea departamentului de vanzari. De asemenea, vanzatorul este informat atunci cand i se raspunde solicitarii. Notificarile instante in aplicatie si prin e-mail vor permite utilizatorilor sa fie usor de pus in tema cu noile cereri si statusul lor.
 

3. Se urmareste in timp real statusul tuturor solicitarilor 

Toti responsabilii implicati vor putea urmari in timp real solicitarile care sunt in curs, cele care au fost rezolvate si care sunt respinse. Un panou de control este disponibil pentru fiecare user al aplicatiei.

4. Se emit rapoarte personalizate cu informatii utile

 Un raport specific pentru acesta aplicatie va poate oferi cu usurinta informatii importante pentru business-ul Dvs. Spre exemplu: care este stadiul global al solicitarilor, ce produse sunt de multe ori dorite de catre clienti si nu sunt disponibile?
 

5. Ai acces de pe telefonul mobil !
    

Accesul in aplicatie se poate face si de pe telefonul mobil, aplicatia web fiind adaptata la astfel de rezolutii.

Ce rezultate s-au obtinut ?

Unul dintre clientii nostri, companie multinationala, implementand o astfel de aplicatie a inregistrat urmatoarele rezultate:

  • Scaderea cu pana la  75% a timpului de raspuns la clienti
  • Cresterea cu 45% a numarului de oferte trimise per agent de vanzari
  • Cresterea cu 18% a vanzarilor
     

Vrei sa afli mai multe detalii despre aceasta solutie ?

Gasesti mai jos datele noastre de contact sau poti completa un formular (aici). 
Radu Fundateanu 
Senior Project Manager 

phone: +4.0728.326.529
e-mail: 
INT’L: www.concept24online.com 
RO: www.concept24.ro

 

Despre Concept24:

Concept24 ofera solutii web based personalizate pentru cresterea vanzarilor si reducerea costurilor de operare prin soft-uri web dedicate, solutii ecommerce, portaluri web si site-uri de lead generation. 

Cu o experienta de peste 10 ani in piata din Romania, SUA si Canada, am implementat cu succes peste 500 de proiecte. Intre clientii companiei se afla companii multinationale si locale: Medsana Romania, Cefin Romania, Agroalim, La Fantana, Prioripost, EVW Holding, Delta Studio, Sameday, etc


Ti-a placut acest material ?



Crezi ca este util si pentru alte persoane ?

< Back to: Articole