Cautare vocala si viteza de incarcare la nivel de milisecunde


Concept24 a realizat pentru RE/MAX Romania (brand-ul de imobiliare numarul 1 la nivel national) primul portal de imobiliare unde poti face cautare vocala, incarcarea rezultatelor facandu-se la nivel de milisecunde.

Utilizand cele mai noi si inovative tehnologii in domeniu, solutiile web dezvoltate  de Concept24 ofera avantaje competitive majore.





Dupa castigarea licitatiei internationale, Concept24 a finalizat cu succes site-ul Initiativei Cetatenesti Europene “Mama, Tata si Copiii”


La finalul anului 2015 Comisia Europeana a facut publica decizia sa de a inregistra in mod oficial initiativa cetateneasca europeana „Mama, Tata si Copiii”, ce are ca obiectiv definirea unitara la nivel european a termenului de familie si casatorie. Pentru ca initiativa sa fie validata este necesara strangerea a minimum 1 milion de semnaturi (online sau pe hartie).

Avand in vedere importanta site-ului in atingerea obiectivului initiativei, a fost organizata o licitatie internationala. Compania Concept24 a fost desemnata castigatoare. In decursul a 45 de zile de la contractare, site-ul a fost livrat conform specificatiilor si lansat cu succes la nivel european, fiind disponibil la adresa www.mumdadandkids.eu





5 motive pentru a-ti (re)face site-ul adaptat dispozitivelor mobile


De ce sa-ti faci (re)faci site-ul adaptat pentru dispozitivele mobile (responsive design)?

Ai deja o prezenta on-line (site sau magazin online) si te-ai intrebat de ce ar trebui sa-ti refaci site-ul adaptat pentru smartphone sau tableta?  Iata cateva dintre pricipalele motive: traficul de internet de pe dispozitivele mobile a crescut exponential, Google va aprecia site-ul tau, vei castiga clientii concurentei, iti vei creste eficienta bugetului de publicitate si brandul tau ramane in pas cu tehnologia. 

Haide sa le luam pe rand si sa analizam fiecare element in parte.





Indexarea pe Google va favoriza paginile HTTPS
Indexarea pe Google va favoriza paginile HTTPS

Securitatea utilizatorilor a fost intotdeauna una dintre prioritatile majore ale lui Google. De-a lungul anilor, s-au facut eforturi majore pentru promovarea securitatii utilizatorului din mediul online. Gmail, Youtube, cautarile Google au pagini securizate de foarte mult timp si incet, incet, s-a inceput (inca de anul trecut) inserarea acestora si in SERP. Navigarea pe Internet trebuie sa fie o experienta in totala siguranta fara sa lase loc la acte de spionaj sau la modifcari de date personale.





Crearea unui website depinde de obiectivele pe care vreti sa le atingeti
Ce tip de website sa aleg? Caracteristicile si diferentiatorii fiecarui tip

Crearea unui site web poate raspunde la mai multe obiective: credibilitate, generare de lead-uri, vanzari online, suport client, etc. Decizia finala trebuie luata in functie de obiectivul major al afacerii dumneavoastra online: magazin online pentru cresterea vanzarilor, site de prezentare pentru valorificarea serviciilor, blog pentru cresterea notorietatii... 





Modificari de algoritm Google. Panda este integrat in algoritmul principal
Modificari de algoritm Google. Panda este integrat in algoritmul principal

Acum cateva zile Google a anuntat ca celebrul Panda, filtrul sau antispam, este integrat in algoritmul principal al motorului de cautare.  Panda a fost creat pentru a combate continutul de slaba calitate indexat in Google. Mai exact penalizeaza site-urile cu duplicate content sau site-uri cu anunturi excesive si favorizeaza site-urile cu continut unic si de interes pentru vizitatori.





Sunt leader in domeniul meu, dar Google stie asta?


La o intalnire recenta cu un potential client (o companie locala cu o cifra de afaceri respectabila, unul dintre leader-ii in domeniul lor de activitate), General Manager-ul ne spunea ca a ratat un deal important (o vanzare de echipament industrial al carui pret avea 6 cifre), intrucat potentialul beneficiar nu l-a gasit in prima pagina Google.
 





Comunicarea intre vanzari si operational genereaza probleme ?


Intr-un mediu puternic concurential, cand vanzatorul trebuie sa raspunda rapid cererilor de oferta si acestea au un grad tehnic ridicat de complexitate, comunicarea intre departamentul de sales si operational/purchasing devine un element crucial.

Ce se intampla daca avem un numar mare de cereri de oferta,  clientii preseaza pentru un raspuns imediat si nu se cunosc toate detaliile tehnice inca de la primul contact?